Status:
Død
Lincorano X. (Varmblods traver)
N-86-5269
- Farge: Brun
- Årgang: 1986
- Kjønn: Vallak
- Eier: Arnt Sørsdahl, BARKÅKER
- Oppdretter: Oddbjørn Aanestad, VARHAUG
- Starter: 104
- 1. plass: 5
- 2. plass: 9
- 3. plass: 9
- Plassering: 30
- Volte: (9)16,9K
- Auto: (9)16,4aK
- Premier: kr 107 650
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 5/2100 | 5 | 5 | 23,3 | 0 | 0341 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 09 | 3/2000 | 3 | 3 | 27,2 | 7 | 0894 | 1 500 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 10/2100 | 10 | 10 | 23,5a | 0 | 0478 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/2600 | 8 | 8 | 23,7a | 0 | 0228 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 15/2140 | 15 | 15 | 23,6 | 7 | 0109 | 1 500 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 09 | 12/2100 | 12 | 12 | 22,9ag | 0 | G | 0599 | 0 | |||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 09 | 15/2120 | 15 | 14 | 22,1 | 5 | 0064 | 1 700 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 7/1600 | 7 | 7 | 18,7a | 5 | 0066 | 1 700 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 14/2120 | 14 | 14 | 20,8 | 3 | 0129 | 2 700 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 12/2140 | 12 | 12 | 24,3 r | 0 | R | 0951 | 0 | |||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 2/2140 | 2 | 2 | 22,4 | 8 | 0461 | 1 500 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 23,8 | 3 | 0441 | 2 700 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 08 | 9/2100 | 9 | 9 | dist g | 0 | G | 0503 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 26,2 g | 6 | G | 0161 | 1 500 | |||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 3/2120 | 3 | 3 | dg | - | 0409 | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 5/2120 | 5 | 5 | 27,3 | 3 | 0093 | 2 500 |