Status:
Død
Haga Tor (Kaldblods traver)
N-83-0683
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1983
- Kjønn: Hingst
- Eier: Kjell Roen & Ingeborg Roen, JEVNAKER
- Oppdretter: Kjell Roen & Ingeborg Roen, JEVNAKER
- Starter: 30
- 1. plass: 2
- 2. plass: 1
- 3. plass: 2
- Plassering: 13
- Volte: (9)34,3M
- Auto: (9)32,5aM
- Premier: kr 44 650
Starter 1992
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 35,5a | 0 | 0105 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 37,4a | 0 | 0174 | 0 | ||||||
Trond Arild Tokerud (S) | Bjerke Travbane | 02 | 8/2140 | 8 | 8 | 38,6 | 0 | 0346 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 05 | 6/2000 | 6 | 6 | 32,5a | 5 | 0470 | 1 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 6/2600 | 6 | 6 | 36,4a | 0 | 0170 | 0 | ||||||
Ragnhild Sveen (A) | Biri Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 36,7a | 0 | 0163 | 0 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 05 | 6/1609 | 6 | 6 | 33,7ag | 0 | G | 0614 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 35,3 g | 6 | G | 0088 | 1 000 | |||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 05 | 8/2000 | 8 | 8 | 35,6 g | 6 | G | 0079 | 1 000 | |||||
Atle Hamre (T) | Bjerke Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 34,3 g | 6 | G | 0076 | 1 200 | |||||
Hans Johan Olsen (S) | Momarken Travbane | 07 | 7/2000 | 7 | 7 | 34,2ag | 2 | G | 0136 | 3 500 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 05 | 6/2100 | 6 | 6 | 37,8 g | 4 | G | 0213 | 2 200 | |||||
Atle Hamre (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 12/1600 | 12 | 12 | 35,2a | 3 | 0460 | 2 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 36,2 | 6 | 0240 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 09 | 4/1620 | 4 | 4 | 35,9 | 4 | 0070 | 1 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 07 | 6/2100 | 6 | 6 | 37,2 | 3 | 0164 | 2 000 |