Status:
Død
Haugli Jarl (Kaldblods traver)
N-83-0561
- Farge: Brun
- Årgang: 1983
- Kjønn: Vallak
- Eier: Håkon Sato, TORPO
- Oppdretter: Lars Klever, LEIRSUND
- Starter: 82
- 1. plass: 5
- 2. plass: 6
- 3. plass: 7
- Plassering: 31
- Volte: (9)30,9K
- Auto: (10)30,1aK
- Premier: kr 123 370
Starter 1988
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ulf Thoresen | Drammen Travbane | 02 | 9/2120 | 9 | 9 | 41,0 | 0 | 0064 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 39,4 | 7 | 0144 | 1 200 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 39,8 | 5 | 0086 | 1 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 06 | 7/2140 | 7 | 7 | 39,4 g | 5 | G | 0746 | 1 200 | |||||
John Stillerud (T) | Drammen Travbane | 02 | 9/1720 | 9 | 9 | 41,7 | 0 | 0649 | 0 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 04 | 1/1600 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 40,0ag | 7 | G | 0037 | 1 000 | |||||
Ulf Thoresen | Bjerke Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | 38,2 | 7 | 0033 | 1 200 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 11/1600 | 11 | 11 | 38,7 g | 9 | G | 0193 | 1 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 40,0 | 5 | 0043 | 1 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Jarlsberg Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 38,9 | 1 | 0037 | 7 000 | ||||||
Egil Flenes Stall (T) | Biri Travbane | 01 | 13/2140 | 13 | 13 | STR | - | 0 | |||||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 02 | 10/2100 | 10 | 10 | 40,3 | 7 | 0042 | 1 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 39,9 g | 7 | G | 0034 | 1 000 | |||||
Ulf Thoresen | Bjerke Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 38,8 | 4 | 0035 | 2 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Drammen Travbane | 07 | 2/1700 | 2 | 2 | 38,6 | 1 | 0018 | 6 000 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 92 | 3/1700 | 3 | 3 | 42,9 | - | P | 0 |