Status:
Død
Prince Of Venus (Varmblods traver)
N-78-5619
- Farge: Svart
- Årgang: 1978
- Kjønn: Vallak
- Eier: Kari Ellen Taalesen, TJODALYNG Psevd: Stall Taalesen
- Oppdretter: Bjarne Haugli, SANDEFJORD
- Starter: 96
- 1. plass: 1
- 2. plass: 4
- 3. plass: 9
- Plassering: 31
- Volte: (6)20,1K
- Auto: (9)18,7aK
- Premier: kr 61 700
Starter 1984
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gunnar Eggen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 5/2100 | 5 | 5 | 23,8 | 5 | 0356 | 1 000 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 6/2000 | 6 | 6 | 24,9 | 0 | 0099 | 0 | ||||||
Egil Flenes Stall (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 13/2020 | 13 | 13 | 23,9 | 4 | 4445 | 1 250 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/2440 | 2 | 2 | 25,6a | 0 | 0171 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 14/2120 | 14 | 14 | 25,2 | 9 | 0241 | 800 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 9/1740 | 9 | 9 | 99,9 a | 6 | 0040 | 800 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 10/1960 | 10 | 10 | 22,3a | 7 | 0104 | 800 | ||||||
Nuste Enger (A) | Momarken Travbane | 08 | 11/1940 | 11 | 11 | 22,2a | 1 | 0050 | 5 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 03 | 15/2120 | 15 | 15 | 21,6 | 3 | 0290 | 1 500 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 21,3 | 8 | 0481 | 800 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 1/1960 | 1 | 1 | 22,3a | 6 | 0083 | 800 | ||||||
Ulf Thoresen | Jarlsberg Travbane | 08 | 12/1620 | 12 | 12 | 20,1 | 4 | 0387 | 1 250 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 7/2540 | 7 | 7 | 23,3a | 2 | 0056 | 2 250 | ||||||
Knut Terje Samuelsen (D) | Hortemo Travbane | 05 | 6/1600 | 6 | 6 | 23,3 | 5 | 0069 | 900 | ||||||
Leif Kjøniksen (D) | Momarken Travbane | 08 | 1/2000 | 1 | 1 | 22,7 | 2 | 0386 | 1 500 | ||||||
Bjarne Haugli | Klosterskogen Travbane | 02 | 13/2120 | 13 | 13 | 26,7 | 0 | 1103 | 0 |