Status:
Død
Bertha Invalley (Varmblods traver)
N-02-5080
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2002
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Truls Desserud, PRESTFOSS
- Oppdretter: Truls Desserud, PRESTFOSS
- Starter: 70
- 1. plass: 5
- 2. plass: 7
- 3. plass: 4
- Plassering: 23
- Volte: (6)17,7K
- Auto: (7)*14,8aK
- Premier: kr 180 463
Starter 2009
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Truls Desserud (A) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | STR | - | 0 | |||||||
Truls Desserud (A) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 17,0a | 4 | 44 | 3 500 | ||||||
Truls Desserud (A) | Jarlsberg Travbane | 03 | 12/1609 | 12 | 12 | STR | - | 0 | |||||||
Truls Desserud (A) | Drammen Travbane | 05 | 9/2100 | 9 | 9 | 17,8ag | 0 | G | 99 | 0 | |||||
Truls Desserud (A) | Biri Travbane | 03 | 4/1609 | 4 | 4 | 14,8a | 1 | 411 | 16 000 | ||||||
Truls Desserud (A) | Bjerke Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Truls Desserud (A) | Drammen Travbane | 05 | 8/2500 | 8 | 8 | 19,4a | 0 | 803 | 0 | ||||||
Truls Desserud (A) | Jarlsberg Travbane | 03 | 8/1609 | 8 | 8 | 16,2a | 5 | 504 | 2 500 | ||||||
Truls Desserud (A) | Klosterskogen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 18,6a | 0 | 282 | 0 | ||||||
Gøran Antonsen (S) | Bjerke Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 19,2a | 0 | 222 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 10/1609 | 10 | 10 | 16,5a | 3 | 116 | 4 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Momarken Travbane | 05 | 8/1640 | 8 | 8 | 17,8ag | 0 | G | 145 | 0 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Momarken Travbane | 05 | 2/1640 | 2 | 2 | 16,5a | 2 | 61 | 7 000 | ||||||
Truls Desserud (A) | Drammen Travbane | 08 | 11/2100 | 11 | 12 | 18,3ag | 0 | G | 506 | 0 | |||||
Truls Desserud (A) | Biri Travbane | 01 | 4/1609 | 4 | 4 | 16,6a | 0 | 124 | 0 | ||||||
Truls Desserud (A) | Klosterskogen Travbane | 03 | 8/2100 | 8 | 8 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Truls Desserud (A) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 17,4a | 0 | 902 | 0 |