Status:
Død
Straight Ås (S) (Varmblods traver)
S-02-5541
- Farge: Svart
- Årgang: 2002
- Kjønn: Vallak
- Eier: Hanne Borgli, BRANDBU
- Oppdretter: Sverige, S-161 BROMMA,
- Starter: 63
- 1. plass: 9
- 2. plass: 4
- 3. plass: 5
- Plassering: 19
- Volte: (7)16,9K
- Auto: (6)15,2aK
- Premier: kr 273 596
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 03 | 1/1609 | 1 | 1 | 15,6ag | 4 | G | 28 | 6 000 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 10/2100 | 10 | 10 | 17,0a | 5 | 97 | 8 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 02 | 11/1609 | 11 | 11 | 15,5a | 3 | 183 | 9 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 11/1700 | 11 | 11 | 16,6a | 2 | 159 | 8 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | 16,9a | 3 | 14 | 5 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 9/1609 | 9 | 9 | 15,8a | 1 | 125 | 14 000 | ||||||
Alexander Heisholt (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,7a | 1 | 46 | 20 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Sørlandets Travpark | 04 | 5/2640 | 5 | 5 | 18,2 | 0 | 88 | 0 | ||||||
Alexander Heisholt (T) | Bergen Travpark | 05 | 9/1600 | 9 | 9 | 15,5a | 3 | 97 | 15 000 | ||||||
Alexander Heisholt (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 11/2100 | 11 | 11 | 17,2a | 1 | 72 | 14 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 1/1609 | 1 | 1 | 15,9a | 1 | 36 | 12 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 17,5a | 4 | 44 | 4 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 02 | 2/2640 | 2 | 2 | br g | - | G | 36 | 0 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 6/1609 | 6 | 7 | 16,9a | 1 | 43 | 12 000 | ||||||
Jørgen Eriksson (A) | Solvalla | 09 | 0/2140 | 0 | 1 | 19,4a | 5 | 51 | 4 502 | ||||||
Per Lennartsson (T) | Gävle | 04 | 0/2140 | 0 | 1 | 17,6a | 0 | 22 | 0 | ||||||
Ulf Ohlsson (T) | Romme | 02 | 0/2160 | 0 | 1 | 18,1 | 2 | 21 | 1 350 |