Status:
Død
Road Worker (Varmblods traver)
N-98-5067
- Farge: Brun
- Årgang: 1998
- Kjønn: Hingst
- Eier: Kjetil A. Holteberg-Saeed Arani Shiasi, TRØGSTAD
- Oppdretter: Kirsti Christensen, KLAVESTADHAUGEN
- Starter: 76
- 1. plass: 2
- 2. plass: 7
- 3. plass: 5
- Plassering: 20
- Volte: (7)*15,9K
- Auto: (7)16,1aK
- Premier: kr 120 112
Starter 2003
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ingvild Tonholm (D) | Klosterskogen Travbane | 01 | 9/2120 | 9 | 9 | M | dist g | - | G | 0270 | 0 | ||||
Line Gundersen (S) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | M | dg | - | 0142 | 0 | |||||
Kristin Bjørbæk Jessen (D) | Momarken Travbane | 91 | 1/2000 | 1 | 1 | 23,4 g | - | G | R | 0 | |||||
Gunn Tove S. Buaas (A) | Jarlsberg Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | M | dg | - | 0367 | 0 | |||||
Liv Pedersen (D) | Drammen Travbane | 08 | 12/2120 | 12 | 12 | M | 20,5 | 4 | 0049 | 1 600 | |||||
Silje Kynningrød (S) | Momarken Travbane | 93 | 3/2000 | 3 | 3 | 26,9 | - | R | 0 | ||||||
Ingvild Tonholm (D) | Momarken Travbane | 93 | 3/2000 | 3 | 3 | M | 22,5 | - | P | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 8/1609 | 8 | 8 | 17,5a | 0 | 0169 | 0 | ||||||
Odd Arne Sagholen (T) | Momarken Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 16,9a | 5 | 0433 | 1 500 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 12/1700 | 12 | 12 | 17,9a | 0 | 0396 | 0 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 4/1700 | 4 | 4 | dg | - | 0646 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 11/1609 | 11 | 11 | 16,9a | 0 | 1397 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 5/1609 | 5 | 5 | 17,8a | 6 | 0098 | 1 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 04 | 3/1600 | 3 | 3 | 19,1 | 2 | 0090 | 4 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 9/1600 | 9 | 9 | 21,8 g | 0 | G | 0347 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 06 | 6/1600 | 6 | 6 | 20,3 | 5 | 0107 | 1 500 |