Status:
Død
Polar Storm (Kaldblods traver)
N-96-0159
- Farge: Brun
- Årgang: 1996
- Kjønn: Vallak
- Eier: Christine Johannessen, TORP
- Oppdretter: Christine Johannessen, TORP
- Starter: 144
- 1. plass: 26
- 2. plass: 14
- 3. plass: 14
- Plassering: 49
- Volte: (9)24,0K
- Auto: (8)*23,5aK
- Premier: kr 1 070 412
Starter 2006
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Arild Berås (T) | Harstad Travpark | 09 | 3/2060 | 3 | 6 | 33,1 | 0 | 128 | 0 | ||||||
Arild Berås (T) | Harstad Travpark | 06 | 3/2060 | 3 | 4 | 30,5 | 5 | 176 | 2 000 | ||||||
Jack Lothe (A) | Harstad Travpark | 08 | 4/2080 | 4 | 6 | 32,3 g | 0 | G | 131 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Harstad Travpark | 06 | 3/2060 | 3 | 8 | 29,3 | 5 | 35 | 2 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 7/1720 | 7 | 14 | 25,9 | 9 | 615 | 1 500 | ||||||
Kai Johansen (T) | Momarken Travbane | 06 | 2/1660 | 2 | 9 | g6 g | - | G | 586 | 0 | |||||
Lars Anvar Kolle (C) | Drammen Travbane | 04 | 6/1700 | 6 | 6 | 27,9a | 5 | 394 | 2 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 1/2640 | 1 | 9 | 26,1 | 7 | 652 | 5 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Biri Travbane | 06 | 1/2100 | 1 | 1 | 25,8 | 0 | 610 | 0 | ||||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 4/1660 | 4 | 9 | 25,4 | 0 | 217 | 0 | ||||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 9/2140 | 9 | 9 | 26,4 | 5 | 165 | 3 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Drammen Travbane | 06 | 8/2920 | 8 | 13 | 27,1 | 0 | 837 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 6 | 26,5a | 0 | 293 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 5 | 26,2a | 4 | 187 | 5 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 6/2100 | 6 | 6 | 24,6a | 6 | 493 | 1 500 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 9/2100 | 9 | 9 | 27,3a | 0 | 397 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 07 | 6/1609 | 6 | 7 | 26,5a | 0 | 83 | 0 |