Vesle Mari (Kaldblods traver)
N-96-0096
- Farge: Brunsvart
- Årgang: 1996
- Alder: 29 år
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Marit Robstad, ØVREBØ
- Oppdretter: Simen Ilseng, OTTESTAD Psevd: Stall Vevla
- Starter: 54
- 1. plass: 5
- 2. plass: 5
- 3. plass: 1
- Plassering: 22
- Volte: (7)29,2K
- Auto: (7)29,1aK
- Premier: kr 192 500
Starter 2003
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jan Ove Olsen (S) | Sørlandets Travpark | 05 | 10/2140 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Jan Ove Olsen (S) | Sørlandets Travpark | 05 | 14/1660 | 14 | 14 | 29,2 | 0 | 0326 | 0 | ||||||
Vidar Tjomsland (S) | Drammen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 31,4 | 0 | 0588 | 0 | ||||||
Jan Ove Olsen (S) | Sørlandets Travpark | 02 | 5/2160 | 5 | 5 | 30,7 | 4 | 0277 | 2 200 | ||||||
Vidar Tjomsland (S) | Sørlandets Travpark | 05 | 9/2160 | 9 | 9 | 30,7 | 4 | 0802 | 2 200 | ||||||
Jan Ove Olsen (S) | Forus Travbane | 06 | 8/1600 | 8 | 8 | 29,1a | 4 | 0552 | 2 500 | ||||||
Vidar Tjomsland (S) | Sørlandets Travpark | 05 | 14/1660 | 14 | 14 | gm8 | 0 | 0584 | 0 | ||||||
Jan Ove Olsen (S) | Sørlandets Travpark | 04 | 4/2160 | 4 | 4 | 30,6 g | 7 | G | 1074 | 1 500 | |||||
Jan Ove Olsen (S) | Sørlandets Travpark | 04 | 1/2140 | 1 | 1 | 31,5ag | 6 | G | 0667 | 1 500 | |||||
Vidar Tjomsland (S) | Sørlandets Travpark | 08 | 14/1660 | 14 | 14 | 29,2 | 4 | 1169 | 2 200 | ||||||
Jan Erik Landaas (T) | Bergen Travpark | 07 | 3/2140 | 3 | 3 | 33,6 g | 2 | G | 0032 | 1 500 | |||||
Jan Erik Landaas (T) | Bergen Travpark | 06 | 13/2140 | 13 | 13 | 31,0 | 6 | 0513 | 1 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bergen Travpark | 03 | 12/2100 | 12 | 12 | 32,6ag | 0 | G | 0169 | 0 | |||||
Jan Erik Landaas (T) | Bergen Travpark | 05 | 7/2100 | 7 | 7 | 32,6ag | 5 | G | 0291 | 1 500 | |||||
Kristian Lunde (T) | Bergen Travpark | 07 | 7/2160 | 7 | 7 | 33,9 g | 0 | G | 0065 | 0 | |||||
Tom Erik Solberg (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 8/2140 | 8 | 8 | 34,2a | 0 | 2026 | 0 |