Status:
Død
Lenutique A. (Varmblods traver)
N-95-5152
- Farge: Brun
- Årgang: 1995
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Arne Fosse Refsdal, SKIEN
- Oppdretter: Arne Fosse Refsdal, SKIEN
- Starter: 34
- 1. plass: 7
- 2. plass: 6
- 3. plass: 3
- Plassering: 7
- Volte: (5)18,9M
- Auto: (6)15,7aK
- Premier: kr 197 500
Karriere
Starter 2003
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brede Refsdal (A) | Klosterskogen Travbane | 06 | 6/1700 | 6 | 6 | STR | - | 0 | 0 | |||||||
Brede Refsdal (A) | Klosterskogen Travbane | 09 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,8a | 0 | 0082 | 0 | 0 | ||||||
Brede Refsdal (A) | Klosterskogen Travbane | 05 | 1/1700 | 1 | 1 | 17,1a | 2 | 0023 | 6000 | 6 000 | ||||||
Brede Refsdal (A) | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 19,6a | 3 | 0163 | 6000 | 6 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Sørlandets Travpark | 05 | 3/1609 | 3 | 3 | 17,3a | 3 | 0051 | 4000 | 4 000 |
Viser 1 til 5 av totalt 5 rader
Avkom
Navn | Årgang | Sert. status | Kjønn | Premiegrad | Starter | 1. pl. | 2. pl. | 3. pl. | Øvr. pl. | Premier | Rekord volte | Rekord auto | Far | Farfar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Life Line | 2004 | Sertifisert | V | 71 | 3 | 2 | 6 | 31 | 156980 | 18,1 | 17,3a | J.R. Broline* (US) | Speedy Somolli | |
Libatique A. | 2005 | Sertifisert | HP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Viking's Way (FR) | Mickey Viking | |||
Home Made | 2006 | Sertifisert | V | 116 | 3 | 8 | 6 | 37 | 246500 | 17,3 | 15,1a | Chateau De Moulin | Toyota Moulin |
Viser 1 til 3 av totalt 3 rader
Stamtavle
Utstilling
Årstall | Sted | Klasse | Resultat | Kvalitet | Detaljer | |||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2003 | Fredriksten | Klasse 6 | 2 pr. | III; |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2002 | Seljord | Klasse 6 | 2 pr. | II; |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|