Sea Joiner* (Varmblods traver)
N-91-5331
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Tyskland) for utfyllende opplysninger >>>
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1991
-
Alder:
33 år
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Tyskland, OSLO
-
Oppdretter:
John Birger Johansen, STRAUMGJERDE
-
Starter:
140
-
1. plass:
12
-
2. plass:
14
-
3. plass:
18
-
Plassering:
42
-
Volte:
(8)15,4K
-
Auto:
(5)15,2aK
-
Premier:
kr 377 500
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1994 |
18 |
1 |
5 |
0 |
2 |
17,4a |
45200 |
45 200 |
1995 |
29 |
4 |
0 |
5 |
13 |
16,6a |
77300 |
77 300 |
1996 |
29 |
2 |
4 |
3 |
9 |
15,2a |
80200 |
80 200 |
1997 |
25 |
1 |
1 |
6 |
8 |
16,2a |
59100 |
59 100 |
1998 |
25 |
2 |
3 |
2 |
6 |
15,6a |
79300 |
79 300 |
1999 |
14 |
2 |
1 |
2 |
4 |
15,4 |
36400 |
36 400 |
Starter 1996
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Noralf P. Brækken (T) |
Leangen Travbane |
|
08 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
20,9 |
0 |
|
|
0067 |
0 |
0 |
|
|
Jomar Blekkan (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
20,4a |
0 |
|
|
0024 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
05 |
9/1640 |
9 |
9 |
|
15,6a |
4 |
|
|
0302 |
5000 |
5 000 |
|
|
Jan Roar Aune (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
18,7 |
6 |
|
|
0170 |
1000 |
1 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
17,6a |
3 |
|
|
0216 |
12000 |
12 000 |
|
|
Jan Roar Aune (T) |
Leangen Travbane |
|
08 |
4/1640 |
4 |
4 |
|
g5 g |
0 |
|
G |
0112 |
0 |
0 |
|
|
Tor Wollebæk (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
17,3 |
0 |
|
|
0623 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
05 |
10/1660 |
10 |
10 |
|
17,0 |
2 |
|
|
0162 |
3500 |
3 500 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
06 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
17,1 |
4 |
|
|
0057 |
2200 |
2 200 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
07 |
1/1640 |
1 |
1 |
|
15,2a |
2 |
|
|
0024 |
5000 |
5 000 |
|
|
Tor Wollebæk (T) |
Leangen Travbane |
|
04 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
17,2 |
0 |
|
|
0524 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Biri Travbane |
|
04 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
18,6a |
0 |
|
|
0030 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
16,9 |
3 |
|
|
0182 |
12000 |
12 000 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
05 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
19,2 g |
6 |
|
G |
0044 |
1000 |
1 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
18,1a |
1 |
|
|
0020 |
10000 |
10 000 |
|
|
Atle Solhus (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
9/2160 |
9 |
9 |
|
17,1 |
2 |
|
|
0511 |
5000 |
5 000 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
02 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
17,8a |
4 |
|
|
0199 |
1600 |
1 600 |
|
|
Thor Borg (C) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
6/3140 |
6 |
6 |
|
20,4 |
0 |
|
|
0234 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
06 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
20,3a |
3 |
|
|
0052 |
2000 |
2 000 |
|
|
Noralf P. Brækken (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
6/1609 |
6 |
6 |
|
18,2ag |
0 |
|
G |
0135 |
0 |
0 |
|
|
Noralf P. Brækken (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
17,0a |
0 |
|
|
0107 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
06 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
18,5 g |
6 |
|
G |
0055 |
1000 |
1 000 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
18,1 |
2 |
|
|
0084 |
5000 |
5 000 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Östersund |
|
06 |
4/1640 |
4 |
29 |
|
dg |
- |
|
|
0312 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Drammen Travbane |
|
01 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
18,4 g |
7 |
|
G |
0132 |
1500 |
1 500 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
09 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
19,8 |
4 |
|
|
0036 |
2200 |
2 200 |
|
|
Noralf P. Brækken (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
18,7 |
1 |
|
|
0071 |
8000 |
8 000 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
03 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
20,1 g |
0 |
|
G |
0088 |
0 |
0 |
|
|
Jan Magne Bøkseth (A) |
Leangen Travbane |
|
06 |
7/1640 |
7 |
7 |
|
20,4 g |
4 |
|
G |
0073 |
2200 |
2 200 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |