Al Capone (Varmblods traver)
N-91-5261
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1991
-
Alder:
34 år
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Olav Engeseth, RANHEIM
-
Oppdretter:
Olav Engeseth, RANHEIM
-
Starter:
112
-
1. plass:
10
-
2. plass:
9
-
3. plass:
12
-
Plassering:
37
-
Volte:
(8)*15,5K
-
Auto:
(5)15,6aK
-
Premier:
kr 231 376
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1995 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
20,4 |
6100 |
6 100 |
1996 |
24 |
4 |
6 |
1 |
10 |
15,6a |
86780 |
86 780 |
1997 |
9 |
1 |
0 |
1 |
2 |
17,8a |
16900 |
16 900 |
1998 |
22 |
2 |
1 |
5 |
6 |
15,9a |
45496 |
45 496 |
1999 |
17 |
1 |
1 |
3 |
4 |
15,5 |
40600 |
40 600 |
2000 |
18 |
1 |
0 |
1 |
10 |
16,3a |
20200 |
20 200 |
2001 |
9 |
0 |
0 |
1 |
2 |
16,0 |
12000 |
12 000 |
2002 |
8 |
0 |
0 |
0 |
1 |
16,1a |
800 |
800 |
2003 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
20,6 |
2500 |
2 500 |
Starter 1997
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
19,5 |
0 |
|
|
0096 |
0 |
0 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
1/2640 |
1 |
1 |
|
19,8 |
0 |
|
|
0690 |
0 |
0 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
18,6a |
0 |
|
|
0136 |
0 |
0 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
18,3 |
0 |
|
|
0067 |
0 |
0 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
17,8a |
3 |
|
|
0077 |
3500 |
3 500 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
6/1640 |
6 |
6 |
|
17,9a |
4 |
|
|
0215 |
2200 |
2 200 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
11/1660 |
11 |
11 |
|
21,0 |
0 |
|
|
0068 |
0 |
0 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
18,1 |
5 |
|
|
0050 |
1200 |
1 200 |
|
|
Arne Nilsen (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
3/1640 |
3 |
3 |
|
19,5 |
1 |
|
|
0033 |
10000 |
10 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |