Noble Spin (Varmblods traver)
N-90-5819
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1990
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Amund Nordlie, BREISTEIN Psevd: Stall Winterhawk
-
Oppdretter:
Bjørn Bratvold, FALL
-
Starter:
58
-
1. plass:
1
-
2. plass:
6
-
3. plass:
8
-
Plassering:
12
-
Volte:
(9)18,7K
-
Auto:
(9)18,2aM
-
Premier:
kr 64 850
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1995 |
23 |
1 |
2 |
6 |
6 |
18,4a |
36700 |
36 700 |
1996 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19,7a |
0 |
0 |
1997 |
4 |
0 |
1 |
0 |
0 |
19,2 |
2100 |
2 100 |
1998 |
10 |
0 |
0 |
1 |
3 |
18,6a |
4550 |
4 550 |
1999 |
16 |
0 |
3 |
1 |
3 |
18,2a |
21500 |
21 500 |
Starter 1998
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Åge Rønningen (T) |
Forus Travbane |
|
08 |
9/2060 |
9 |
9 |
|
21,0 |
0 |
|
|
0604 |
0 |
0 |
|
|
Ronny Halvorsen (S) |
Bergen Travpark |
|
04 |
5/1620 |
5 |
5 |
|
20,0 |
6 |
|
|
0742 |
1000 |
1 000 |
|
|
Alf Magne Sæle (D) |
Bergen Travpark |
|
03 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
22,0 |
0 |
|
|
0735 |
0 |
0 |
|
|
Åge Rønningen (T) |
Bergen Travpark |
|
03 |
9/2620 |
9 |
9 |
|
24,4 |
9 |
|
|
0907 |
1200 |
1 200 |
|
|
Andreas Dingstad (B) |
Bergen Travpark |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
22,7 g |
0 |
|
G |
0508 |
0 |
0 |
|
|
Roar Hop (A) |
Bergen Travpark |
|
08 |
15/2120 |
15 |
15 |
|
21,5 |
0 |
|
|
1161 |
0 |
0 |
|
|
Andreas Dingstad (B) |
Bergen Travpark |
|
04 |
8/2600 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Åge Rønningen (T) |
Haugaland Travpark |
|
01 |
6/1820 |
6 |
6 |
|
21,3 g |
3 |
|
G |
|
1350 |
1 350 |
|
|
Andreas Dingstad (B) |
Bergen Travpark |
|
02 |
5/2600 |
5 |
5 |
|
24,6ag |
0 |
|
G |
0447 |
0 |
0 |
|
|
Andreas Dingstad (B) |
Bergen Travpark |
|
08 |
10/1600 |
10 |
10 |
|
18,6a |
6 |
|
|
0620 |
1000 |
1 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Bergen Travpark |
|
02 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
dg |
- |
|
|
0472 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Bergen Travpark |
|
92 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
19,6 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |