El'vevo (Varmblods traver)
N-90-5649
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1990
-
Alder:
34 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
John Elvevoll, NORDKJOSBOTN
-
Oppdretter:
Inger Lise Pedersen-Magne Pedersen, PORSGRUNN
-
Starter:
89
-
1. plass:
4
-
2. plass:
7
-
3. plass:
13
-
Plassering:
24
-
Volte:
(6)18,0M
-
Auto:
(7)15,4aK
-
Premier:
kr 147 950
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1992 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3000 |
3 000 |
1993 |
10 |
1 |
1 |
2 |
3 |
18,6a |
30900 |
30 900 |
1994 |
19 |
2 |
2 |
3 |
5 |
16,9a |
37850 |
37 850 |
1995 |
12 |
0 |
1 |
1 |
3 |
16,5ag |
14100 |
14 100 |
1996 |
27 |
1 |
3 |
6 |
5 |
16,7a |
50700 |
50 700 |
1997 |
15 |
0 |
0 |
1 |
5 |
15,4a |
9700 |
9 700 |
1998 |
6 |
0 |
0 |
0 |
3 |
18,6 |
4700 |
4 700 |
Starter 1993
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
20,9a |
5 |
|
|
0125 |
1200 |
1 200 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
19,9a |
0 |
|
|
0649 |
0 |
0 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Drammen Travbane |
|
01 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
18,6a |
2 |
|
|
0670 |
5000 |
5 000 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
21,3 |
0 |
|
|
0050 |
0 |
0 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
19,7 |
1 |
|
|
0042 |
12000 |
12 000 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Biri Travbane |
|
06 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
18,8a |
0 |
|
|
0396 |
0 |
0 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
20,3 g |
3 |
|
G |
0172 |
5000 |
5 000 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
20,0 |
4 |
|
|
0170 |
2500 |
2 500 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
9/2140 |
9 |
9 |
|
20,9 |
3 |
|
|
0166 |
4000 |
4 000 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
21,0 g |
6 |
|
G |
0051 |
1200 |
1 200 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
92 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
24,4 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |