Dæhlvi (Kaldblods traver)
N-90-0978
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1990
-
Alder:
34 år
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Stein Pedersen, INGEBERG
-
Oppdretter:
Hans Dæhlen, BRANDBU
-
Starter:
27
-
1. plass:
1
-
2. plass:
0
-
3. plass:
1
-
Plassering:
6
-
Volte:
(5)34,1M
-
Auto:
(5)36,7aK
-
Premier:
kr 13 250
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1993 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1994 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
40,1 |
1000 |
1 000 |
1995 |
19 |
1 |
0 |
1 |
5 |
34,1 g |
12250 |
12 250 |
1996 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
36,4 |
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Biri Travbane |
|
08 |
8/2120 |
8 |
8 |
|
38,8 g |
0 |
|
G |
0210 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
36,4 |
0 |
|
|
0363 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
4/1640 |
4 |
4 |
|
39,1 g |
0 |
|
G |
0084 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
br g |
- |
|
G |
0087 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
10/1620 |
10 |
10 |
|
34,9 |
6 |
|
|
0088 |
1000 |
1 000 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
12/1700 |
12 |
12 |
|
36,7ag |
0 |
|
G |
0131 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Biri Travbane |
|
06 |
11/1600 |
11 |
11 |
|
34,4 g |
3 |
|
G |
0088 |
2000 |
2 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
36,7 g |
0 |
|
G |
0042 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Biri Travbane |
|
02 |
14/2120 |
14 |
14 |
|
37,5 |
1 |
|
|
0107 |
5000 |
5 000 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0026 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Biri Travbane |
|
02 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
35,4 |
4 |
|
|
0234 |
1250 |
1 250 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
07 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
34,1 g |
5 |
|
G |
1565 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
39,0 g |
0 |
|
G |
1910 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Drammen Travbane |
|
01 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
36,9 g |
0 |
|
G |
0047 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
10 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
37,2 g |
5 |
|
G |
0285 |
1000 |
1 000 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
4/1700 |
4 |
4 |
|
dg |
- |
|
|
0290 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Momarken Travbane |
|
07 |
3/2000 |
3 |
3 |
|
36,6 |
0 |
|
|
0341 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Drammen Travbane |
|
08 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
39,4 g |
0 |
|
G |
1574 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Momarken Travbane |
|
01 |
14/1620 |
14 |
14 |
|
40,7 g |
0 |
|
G |
0730 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Drammen Travbane |
|
07 |
15/2120 |
15 |
15 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Biri Travbane |
|
08 |
6/1620 |
6 |
6 |
|
41,6 g |
0 |
|
G |
0483 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Drammen Travbane |
|
01 |
9/1720 |
9 |
9 |
|
46,7 g |
0 |
|
G |
0436 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Drammen Travbane |
|
01 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
41,2 |
5 |
|
|
0335 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Drammen Travbane |
|
08 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
41,2 g |
0 |
|
G |
0565 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Momarken Travbane |
|
07 |
3/2000 |
3 |
3 |
|
42,5 g |
0 |
|
G |
0198 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Biri Travbane |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
40,1 |
5 |
|
|
0081 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Steinar Borgli (A) |
Biri Travbane |
|
91 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
43,9 g |
- |
|
G |
P |
0 |
0 |
|
|
Steinar Hammersborg (T) |
Biri Travbane |
|
01 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
br g |
- |
|
G |
0314 |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Biri Travbane |
|
01 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
dg |
- |
|
|
0138 |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Biri Travbane |
|
91 |
8/1620 |
8 |
8 |
|
44,3 g |
- |
|
G |
P |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
91 |
5/2160 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Avkom
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |