Maibayn (Kaldblods traver)
N-90-0355
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1990
-
Alder:
34 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Leif Halvorsen, HVITTINGFOSS
-
Oppdretter:
Else Maj Eng, HOKKÅSEN
-
Starter:
36
-
1. plass:
2
-
2. plass:
2
-
3. plass:
3
-
Plassering:
7
-
Volte:
(5)33,3M
-
Auto:
(5)31,4aK
-
Premier:
kr 38 857
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1992 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3000 |
3 000 |
1993 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1994 |
11 |
1 |
1 |
2 |
3 |
34,7 |
22257 |
22 257 |
1995 |
16 |
1 |
1 |
1 |
4 |
31,4ag |
16600 |
16 600 |
1996 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
36,1 g |
0 |
0 |
Starter 1994
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Willy Johansson (T) |
Romme |
|
01 |
2/2140 |
2 |
30 |
|
38,1 g |
7 |
|
G |
0065 |
1404 |
1 404 |
|
|
Olle Goop (T) |
Färjestad |
|
01 |
2/2140 |
2 |
20 |
|
36,7 |
3 |
|
|
0108 |
3073 |
3 073 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
38,5 |
6 |
|
|
1561 |
1000 |
1 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
40,1 g |
0 |
|
G |
0091 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
34,7 |
0 |
|
|
0462 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
35,4 |
3 |
|
|
0080 |
3500 |
3 500 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
37,4 g |
4 |
|
G |
0119 |
1500 |
1 500 |
|
|
Leif Kjøniksen (D) |
Momarken Travbane |
|
01 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
39,3 |
2 |
|
|
0034 |
3000 |
3 000 |
|
|
Willy Johansson (T) |
Romme |
|
01 |
7/1640 |
7 |
14 |
|
36,2 |
1 |
|
|
0203 |
8780 |
8 780 |
|
|
Leif Kjøniksen (D) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
41,5 g |
0 |
|
G |
0260 |
0 |
0 |
|
|
Leif Kjøniksen (D) |
Drammen Travbane |
|
01 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
41,6 g |
0 |
|
G |
9999 |
0 |
0 |
|
|
Leif Kjøniksen (D) |
Momarken Travbane |
|
92 |
6/2000 |
6 |
6 |
|
40,3 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Stamtavle
Avlsindeks: 100
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |