Status:
Død
Månalita (Kaldblods traver)
N-89-0620
- Farge: Svart
- Årgang: 1989
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Vidar Udseth, HESTVIKA
- Oppdretter: Hans Jacob Meyer, ALVDAL
- Starter: 107
- 1. plass: 1
- 2. plass: 2
- 3. plass: 9
- Plassering: 38
- Volte: (7)29,7K
- Auto: (8)29,5aK
- Premier: kr 105 550
Starter 1994
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tor Wollebæk (T) | Bjerke Travbane | 08 | 1/2140 | 1 | 1 | 37,9 | 0 | 0710 | 0 | ||||||
Kjell Øyhaugen (A) | Biri Travbane | 05 | 9/1600 | 9 | 9 | 35,4 | 0 | 0395 | 0 | ||||||
Kjell Øyhaugen (A) | Biri Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 36,9 g | 0 | G | 0108 | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 02 | 13/2120 | 13 | 13 | 37,6 g | 5 | G | 0204 | 1 000 | |||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 03 | 12/2160 | 12 | 12 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 8/1600 | 8 | 8 | 32,9a | 0 | 0127 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 05 | 10/1600 | 10 | 10 | 36,5 g | 0 | G | 0069 | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | 33,8 g | 2 | G | 0023 | 3 500 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 7/1640 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/1640 | 5 | 5 | 33,5 g | 3 | G | 0106 | 6 000 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Biri Travbane | 01 | 11/2100 | 11 | 11 | 36,6 | 6 | 0072 | 1 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 01 | 11/1620 | 11 | 11 | 35,9 g | 1 | G | 0053 | 6 000 | |||||
Kjell Øyhaugen (A) | Biri Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 01 | 13/1720 | 13 | 13 | 35,9 g | 7 | G | 0060 | 1 000 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 01 | 14/1720 | 14 | 14 | 36,9 | 5 | 0249 | 1 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | 40,0 g | 3 | G | 0152 | 2 000 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 01 | 3/1700 | 3 | 3 | 39,4 g | 3 | G | 0254 | 1 750 |