Status:
Død
Haga Vår (Kaldblods traver)
N-87-0969
- Farge: Brun
- Årgang: 1987
- Kjønn: Hingst
- Eier: Kjell Roen & Ingeborg Roen, JEVNAKER
- Oppdretter: Kjell Roen & Ingeborg Roen, JEVNAKER
- Starter: 119
- 1. plass: 6
- 2. plass: 8
- 3. plass: 11
- Plassering: 38
- Volte: (12)26,9K
- Auto: (12)*27,0aK
- Premier: kr 177 448
Starter 1993
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 02 | 10/2020 | 10 | 10 | 41,2 | 0 | 0117 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 34,7a | 2 | 0049 | 3 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 12/1620 | 12 | 12 | 36,4 g | 0 | G | 0098 | 0 | |||||
Kari Ottersen (A) | Biri Travbane | 06 | 7/1609 | 7 | 7 | 37,0ag | 0 | G | 0120 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 9/1600 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 05 | 12/1700 | 12 | 12 | 33,8ag | 6 | G | 0171 | 1 000 | |||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 09 | 7/1600 | 7 | 7 | 32,8ag | 0 | G | 0079 | 0 | |||||
John Torp (T) | Biri Travbane | 02 | 10/2100 | 10 | 9 | 34,6 | 3 | 0066 | 2 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Bjerke Travbane | 02 | 9/2160 | 9 | 9 | 32,3 g | 5 | G | 0069 | 1 200 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 11/1600 | 11 | 11 | 31,3a | 2 | 0048 | 3 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | 30,8ag | 2 | G | 0038 | 2 500 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 10 | 9/1620 | 9 | 9 | 34,8 g | 8 | G | 0033 | 1 000 | |||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 02 | 3/1700 | 3 | 3 | 32,8 | 1 | 0033 | 5 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | 34,4 | 2 | 0055 | 2 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 01 | 2/2000 | 2 | 2 | 35,8 | 1 | 0081 | 7 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 37,4 g | 3 | G | 0301 | 1 750 |