Status:
Død
Fosen Pål (Kaldblods traver)
N-87-0843
- Farge: Brun
- Årgang: 1987
- Kjønn: Vallak
- Eier: John Breitæg-Birgit Breitæg, ÅFJORD
- Oppdretter: John Breitæg, ÅFJORD
- Starter: 94
- 1. plass: 17
- 2. plass: 16
- 3. plass: 9
- Plassering: 27
- Volte: (11)25,5K
- Auto: (11)25,1aK
- Premier: kr 445 900
Starter 1993
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ottar Kjøniksen (D) | Bjerke Travbane | 05 | 9/2100 | 9 | 9 | 34,0a | 5 | 0019 | 2 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 05 | 2/1700 | 2 | 2 | 32,5 | 1 | 0017 | 8 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Leangen Travbane | 09 | 14/1660 | 14 | 14 | 31,8 | 4 | 0037 | 3 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 03 | 8/2140 | 8 | 8 | 34,5 | 4 | 0024 | 2 500 | ||||||
Vidar Hop (C) | Momarken Travbane | 02 | 1/2000 | 1 | 1 | 33,4 | 5 | 0016 | 3 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 04 | 8/1700 | 8 | 8 | 32,1a | 1 | 0013 | 6 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2640 | 1 | 1 | 33,3 | 1 | 0012 | 16 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 05 | 9/1600 | 9 | 9 | 28,6 g | 1 | G | 0014 | 16 000 | |||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 12/1600 | 12 | 12 | 30,1 | 1 | 0017 | 6 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 01 | 3/1700 | 3 | 3 | 32,9a | 1 | 0012 | 7 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 05 | 4/1700 | 4 | 4 | 31,2a | 1 | 0012 | 7 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 09 | 2/1600 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 02 | 10/2160 | 10 | 10 | 30,6 | 1 | 0019 | 12 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 08 | 16/2120 | 16 | 15 | 34,1 | 1 | 0014 | 6 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 14/2140 | 14 | 14 | 32,6 | 1 | 0021 | 6 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 91 | 1/1600 | 1 | 1 | 33,4 | - | P | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 91 | 5/1600 | 5 | 5 | 35,6 r | - | R | N | 0 |