Status:
Død
Finn Løv* (Kaldblods traver)
N-86-0263
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Storbritannia) for utfyllende opplysninger >>>- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1986
- Kjønn: Vallak
- Eier: Storbritania,
- Oppdretter: Kjell Løvdal, VEGÅRSHEI
- Starter: 71
- 1. plass: 9
- 2. plass: 11
- 3. plass: 4
- Plassering: 15
- Volte: (6)31,4L
- Auto: (6)31,0aK
- Premier: kr 162 400
Starter 1989
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kjell Løvdal (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 42,0ag | 7 | G | 0052 | 1 500 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | 40,7 | 1 | 0065 | 10 000 | ||||||
Kjell Løvdal (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 15/2120 | 15 | 15 | dg | - | 0066 | 0 | ||||||
Kjell Løvdal (T) | Bjerke Travbane | 09 | 4/2100 | 4 | 4 | 37,7ag | 7 | G | 1365 | 1 500 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 40,8ag | 0 | G | 9999 | 0 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | dg | - | 0938 | 0 | ||||||
Kjell Løvdal (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 9/2120 | 9 | 9 | 40,1 g | 3 | G | 0199 | 2 500 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 10/1660 | 10 | 10 | 41,8 g | 0 | G | 0389 | 0 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 4/1640 | 4 | 4 | 44,1 | 3 | 0107 | 2 000 | ||||||
Kjell Løvdal (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/2120 | 11 | 11 | 44,8 | 3 | 0297 | 2 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 46,7 g | 8 | G | 0047 | 1 500 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 46,3 g | 7 | G | 0170 | 1 500 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 95 | 2/1640 | 2 | 2 | 56,8 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 95 | 1/1640 | 1 | 1 | 53,6 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 95 | 2/1640 | 2 | 2 | 52,3 | - | B | 5 000 |