Status:
Død
Torden Besta (Kaldblods traver)
N-85-0982
- Farge: Brun
- Årgang: 1985
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Asmund Grønsås, GJØVIK
- Oppdretter: Reidun Grønsås, GJØVIK
- Starter: 14
- 1. plass: 9
- 2. plass: 1
- 3. plass: 0
- Plassering: 2
- Volte: (5)*32,6K
- Auto: (4)*36,6aM
- Premier: kr 69 200
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 03 | 6/1720 | 6 | 6 | 35,8 g | 0 | G | 0034 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | 34,3 g | 4 | G | 0018 | 2 200 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 32,6 g | 1 | G | 0021 | 7 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 05 | 1/1640 | 1 | 1 | 33,6 | 1 | 0018 | 12 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 03 | 5/2100 | 5 | 5 | 36,9 | 1 | 0010 | 6 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 7 | 36,6a | 1 | 0021 | 6 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 36,0 g | 2 | G | 0022 | 3 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 02 | 11/2120 | 11 | 11 | 36,4 | 1 | 0023 | 6 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 09 | 8/2160 | 8 | 8 | 36,3 | 1 | 0056 | 10 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Momarken Travbane | 03 | 8/1600 | 8 | 8 | br g | - | G | 0026 | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 37,9 g | 1 | G | 0020 | 6 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 11/2120 | 11 | 11 | 39,0 | 1 | 0037 | 5 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 13/1620 | 13 | 13 | 40,1 g | 6 | G | 0028 | 1 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Momarken Travbane | 09 | 7/2000 | 7 | 7 | 41,6 | 1 | 0040 | 5 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 93 | 4/1600 | 4 | 4 | 42,1 | - | P | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 93 | 5/1600 | 5 | 5 | 50,6 | - | P | 0 |