Status:
Død
Bestjerker (Kaldblods traver)
N-84-0967
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1984
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Toralf Øvergaard-Ola Eriksen, STANGE
-
Oppdretter:
Ola Eriksen, STANGE
-
Starter:
75
-
1. plass:
29
-
2. plass:
14
-
3. plass:
10
-
Plassering:
12
-
Volte:
(6)27,1M
-
Auto:
(7)25,9aK
-
Premier:
kr 680 200
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1987 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
40,0 |
16000 |
16 000 |
1988 |
14 |
8 |
1 |
1 |
1 |
33,0 |
127200 |
127 200 |
1989 |
21 |
11 |
3 |
3 |
2 |
27,8 |
349000 |
349 000 |
1990 |
21 |
5 |
4 |
2 |
6 |
26,4a |
96800 |
96 800 |
1991 |
17 |
3 |
7 |
4 |
3 |
25,9a |
91200 |
91 200 |
Starter 1991
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Eirik Høitomt (T) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
28,1a |
2 |
|
|
0037 |
5000 |
5 000 |
|
|
Tor Wollebæk (T) |
Bergen Travpark |
|
04 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
25,9a |
3 |
|
|
0539 |
9000 |
9 000 |
|
|
Kjell Sele (T) |
Forus Travbane |
|
08 |
8/2060 |
8 |
8 |
|
28,4 |
2 |
|
|
0022 |
3500 |
3 500 |
|
|
Ingvald Hodne (A) |
Forus Travbane |
|
06 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
26,1ag |
6 |
|
G |
0142 |
1500 |
1 500 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Forus Travbane |
|
05 |
14/2060 |
14 |
14 |
|
29,4 |
2 |
|
|
0019 |
3500 |
3 500 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
29,8 g |
2 |
|
G |
0043 |
5000 |
5 000 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Bergen Travpark |
|
01 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
28,4 g |
6 |
|
G |
0151 |
1500 |
1 500 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Forus Travbane |
|
07 |
9/2060 |
9 |
9 |
|
28,9 |
1 |
|
|
0015 |
7000 |
7 000 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
30,7 |
1 |
|
|
0053 |
8000 |
8 000 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Forus Travbane |
|
01 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
27,3a |
3 |
|
|
0034 |
2500 |
2 500 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
1/1640 |
1 |
1 |
|
27,4 |
4 |
|
|
0120 |
7000 |
7 000 |
|
|
Ingvald Hodne (A) |
Forus Travbane |
|
01 |
2/2040 |
2 |
2 |
|
31,8a |
2 |
|
|
0014 |
3500 |
3 500 |
|
|
Gunleif Tollefsen (T) |
Forus Travbane |
|
07 |
4/2040 |
4 |
4 |
|
30,4 |
1 |
|
|
0012 |
7000 |
7 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bergen Travpark |
|
05 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
30,2 g |
3 |
|
G |
0035 |
9000 |
9 000 |
|
|
Ingvald Hodne (A) |
Forus Travbane |
|
01 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
26,8a |
2 |
|
|
0058 |
3500 |
3 500 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Forus Travbane |
|
07 |
10/2550 |
10 |
10 |
|
31,4 |
3 |
|
|
0023 |
2700 |
2 700 |
|
|
Kjell Håkonsen (T) |
Forus Travbane |
|
02 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
28,6 |
2 |
|
|
0049 |
12000 |
12 000 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
Best Sjur |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
37 |
0 |
2 |
3 |
15 |
33100 |
30,9 |
34,6a |
Helene Sjur |
Jahn Sjur |
Brandvaldonna |
1991 |
Sertifisert |
HP |
|
43 |
0 |
5 |
2 |
17 |
51050 |
32,7 |
31,7a |
Donka |
Donno |
Haug Rosa |
1991 |
Sertifisert |
HP |
|
51 |
2 |
2 |
6 |
12 |
55172 |
30,1 |
31,2a |
Skogrosa |
Jahn Viking |
Pirius Rask |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
162 |
10 |
10 |
14 |
47 |
334902 |
28,8 |
26,8a |
Eiva |
Brage |
Skuddjerker |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Skuddstjerna |
Haakesjur |
Spang Best |
1991 |
Sertifisert |
H |
|
88 |
45 |
17 |
6 |
12 |
3402569 |
23,6 |
21,5a |
Britta |
Barry |
Stjernedokka |
1991 |
Sertifisert |
HP |
Godkjent 2005 |
6 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3500 |
37,7 |
|
Stjernebet |
Kipmin |
Vigga Viking |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
47 |
11 |
6 |
6 |
8 |
251882 |
28,7 |
26,9a |
Vigga Best |
Pål Best |
Vy Besta |
1991 |
Sertifisert |
HP |
|
18 |
4 |
3 |
0 |
7 |
66400 |
30,9 |
31,0a |
Vy Lill |
Pilmin |
Spang Jerker |
1992 |
Sertifisert |
H |
|
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1000 |
48,4 |
|
Tana Jenta |
Sentan |
Stamtavle
Avlsindeks: 103
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |