Status:
Død
Langaard Piril (Kaldblods traver)
N-83-0767
-
Farge:
Svart
-
Årgang:
1983
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Kjell Røssland, NYBORG Psevd: Stall Torik
-
Oppdretter:
Halvor Bø Langaard, SKIEN
-
Starter:
213
-
1. plass:
30
-
2. plass:
14
-
3. plass:
27
-
Plassering:
66
-
Volte:
(12)*27,6K
-
Auto:
(12)26,3aK
-
Premier:
kr 432 900
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1986 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1987 |
17 |
5 |
1 |
2 |
4 |
36,7a |
42500 |
42 500 |
1988 |
20 |
4 |
2 |
1 |
10 |
33,6a |
54400 |
54 400 |
1989 |
25 |
2 |
1 |
5 |
9 |
33,0 g |
45000 |
45 000 |
1990 |
17 |
1 |
0 |
3 |
8 |
32,0ag |
26800 |
26 800 |
1991 |
14 |
1 |
2 |
1 |
6 |
30,7a |
23700 |
23 700 |
1992 |
20 |
3 |
1 |
3 |
7 |
28,5 |
48200 |
48 200 |
1993 |
10 |
1 |
0 |
1 |
2 |
28,9a |
12800 |
12 800 |
1994 |
20 |
3 |
0 |
1 |
4 |
30,5 g |
19200 |
19 200 |
1995 |
43 |
7 |
6 |
6 |
11 |
26,3a |
113000 |
113 000 |
1996 |
25 |
3 |
1 |
4 |
5 |
26,9a |
47300 |
47 300 |
1997 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
32,7ag |
0 |
0 |
Starter 1996
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Roar Hop (A) |
Bergen Travpark |
|
05 |
10/1600 |
10 |
10 |
|
31,3a |
0 |
|
|
1029 |
0 |
0 |
|
|
Roar Hop (A) |
Bergen Travpark |
|
09 |
12/2200 |
12 |
12 |
|
br g |
- |
|
G |
0084 |
0 |
0 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
08 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
32,0 |
0 |
|
|
0171 |
0 |
0 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
08 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
07 |
4/2600 |
4 |
4 |
|
32,5 |
0 |
|
|
0255 |
0 |
0 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
05 |
8/2120 |
8 |
8 |
|
30,6 g |
4 |
|
G |
0412 |
2200 |
2 200 |
|
|
Åge Skjold (T) |
Bergen Travpark |
|
08 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
29,9 |
4 |
|
|
0091 |
1600 |
1 600 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
05 |
6/2120 |
6 |
6 |
|
30,3 g |
0 |
|
G |
0202 |
0 |
0 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
07 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
28,4ag |
0 |
|
G |
0105 |
0 |
0 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
04 |
14/2140 |
14 |
14 |
|
30,0 g |
0 |
|
G |
0174 |
0 |
0 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Bergen Travpark |
|
05 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
31,9a |
1 |
|
|
0020 |
10000 |
10 000 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
02 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
28,6 |
3 |
|
|
0064 |
2200 |
2 200 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Momarken Travbane |
|
05 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
29,1 g |
0 |
|
G |
0171 |
0 |
0 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
26,9a |
4 |
|
|
0242 |
3000 |
3 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Momarken Travbane |
|
04 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
29,2ag |
0 |
|
G |
0077 |
0 |
0 |
|
|
Svein Ove Wassberg (S) |
Bergen Travpark |
|
05 |
12/2640 |
12 |
12 |
|
32,5 |
4 |
|
|
0120 |
2200 |
2 200 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
07 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
31,3a |
0 |
|
|
0058 |
0 |
0 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Forus Travbane |
|
05 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
01 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
31,9 |
2 |
|
|
0029 |
3500 |
3 500 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Forus Travbane |
|
04 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
28,2 |
1 |
|
|
0050 |
7000 |
7 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Bergen Travpark |
|
05 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
br ag |
- |
|
G |
0238 |
0 |
0 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
08 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
29,9 g |
3 |
|
G |
0031 |
2200 |
2 200 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Forus Travbane |
|
05 |
4/2040 |
4 |
4 |
|
29,2 |
1 |
|
|
0092 |
8000 |
8 000 |
|
|
Ove Wassberg (T) |
Bergen Travpark |
|
03 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
30,5a |
3 |
|
|
0031 |
2200 |
2 200 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
01 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
31,2 g |
5 |
|
G |
0023 |
1000 |
1 000 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
08 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
30,2a |
3 |
|
|
0169 |
2200 |
2 200 |
|
|
Harry Åge Søfteland (A) |
Bergen Travpark |
|
08 |
5/2120 |
5 |
5 |
|
33,8 g |
0 |
|
G |
0067 |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |