Status:
Død
Slogum Mix (Kaldblods traver)
N-83-0001
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1983
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Rolf Engebretsen, KROKKLEIVA Psevd: Stall Opptimix
-
Oppdretter:
Martin J. Johnsrud, SKEDSMOKORSET
-
Starter:
81
-
1. plass:
14
-
2. plass:
8
-
3. plass:
10
-
Plassering:
24
-
Volte:
(7)30,3M
-
Auto:
(7)*30,1aK
-
Premier:
kr 216 450
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1986 |
3 |
0 |
0 |
1 |
2 |
41,3 |
5750 |
5 750 |
1987 |
6 |
1 |
0 |
1 |
0 |
40,4 g |
13500 |
13 500 |
1988 |
3 |
1 |
1 |
0 |
0 |
37,5 g |
15000 |
15 000 |
1989 |
19 |
8 |
1 |
3 |
4 |
31,9a |
73300 |
73 300 |
1990 |
29 |
4 |
3 |
4 |
12 |
30,1a |
83300 |
83 300 |
1991 |
21 |
0 |
3 |
1 |
6 |
30,1ag |
25600 |
25 600 |
Starter 1990
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Stein Løvli (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
34,3a |
5 |
|
|
0204 |
3500 |
3 500 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
33,9 g |
0 |
|
G |
0046 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
33,5a |
1 |
|
|
0035 |
7000 |
7 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
33,7 |
3 |
|
|
0207 |
2700 |
2 700 |
|
|
Stein Løvli (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
32,1a |
4 |
|
|
0285 |
2200 |
2 200 |
|
|
Stein Løvli (S) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
33,8ag |
6 |
|
G |
0056 |
1500 |
1 500 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
33,5 |
4 |
|
|
0047 |
2200 |
2 200 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
11/1700 |
11 |
11 |
|
31,3a |
1 |
|
|
0060 |
7000 |
7 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Momarken Travbane |
|
08 |
9/2000 |
9 |
9 |
|
34,6 g |
4 |
|
G |
0057 |
2200 |
2 200 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
32,8a |
3 |
|
|
0084 |
2700 |
2 700 |
|
|
Stein Løvli (S) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
14/1660 |
14 |
14 |
|
32,8 |
8 |
|
|
0664 |
1500 |
1 500 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Momarken Travbane |
|
05 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
g0 g |
0 |
|
G |
0076 |
0 |
0 |
|
|
Stein Løvli (S) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
33,6ag |
0 |
|
G |
0093 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
g6 ag |
0 |
|
G |
0114 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
33,2ag |
6 |
|
G |
0045 |
1500 |
1 500 |
|
|
Frank Martinsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
33,1 |
9 |
|
|
0606 |
2000 |
2 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
7/1700 |
7 |
7 |
|
br ag |
- |
|
G |
0031 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
34,1ag |
4 |
|
G |
0024 |
2200 |
2 200 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
30,3 |
4 |
|
|
0066 |
2200 |
2 200 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
30,6ag |
3 |
|
G |
0098 |
4000 |
4 000 |
|
|
Stein Løvli (S) |
Sørlandets Travpark |
|
13 |
10/1609 |
10 |
10 |
|
31,3ag |
4 |
|
G |
0026 |
2200 |
2 200 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
32,3a |
1 |
|
|
0037 |
7000 |
7 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
32,0a |
0 |
|
|
0037 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
31,6 |
3 |
|
|
0043 |
2700 |
2 700 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Sørlandets Travpark |
|
07 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
31,9a |
2 |
|
|
0016 |
3500 |
3 500 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
10 |
4/1609 |
4 |
4 |
|
30,1a |
1 |
|
|
0011 |
12000 |
12 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Forus Travbane |
|
03 |
3/2040 |
3 |
3 |
|
31,7 |
7 |
|
|
0079 |
2000 |
2 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
31,8a |
2 |
|
|
0025 |
3500 |
3 500 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
32,1a |
2 |
|
|
0030 |
6000 |
6 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |