Status:
Død
Pålmi (Kaldblods traver)
N-82-0505
- Farge: Lysbrun
- Årgang: 1982
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Tone Merete Pettersen, BRØSTADBOTN
- Oppdretter: Jorid Aslaug Opheim, INDERØY Psevd: Stall Kroa
- Starter: 129
- 1. plass: 9
- 2. plass: 11
- 3. plass: 11
- Plassering: 55
- Volte: (10)28,6K
- Auto: (9)27,4aK
- Premier: kr 297 125
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 36,4 | 0 | 0246 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Leangen Travbane | 09 | 3/2140 | 3 | 3 | 34,4 | 7 | 0305 | 2 000 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/1640 | 2 | 2 | 33,2a | 0 | 0161 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 09 | 12/1609 | 12 | 12 | 32,5a | 5 | 0341 | 5 000 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 04 | 7/1640 | 7 | 7 | br a | - | 0230 | 0 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 07 | 1/2100 | 1 | 1 | 33,7 | 0 | 0371 | 0 | ||||||
Jorid Aslaug Opheim | Bodø Travbane | 05 | 6/1620 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Dagfinn Aarum (T) | Biri Travbane | 07 | 1/2100 | 1 | 1 | 32,1 | 3 | 0241 | 9 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | dg | - | 0255 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Sørlandets Travpark | 06 | 4/2640 | 4 | 4 | 32,7 | 6 | 0304 | 2 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 5/2120 | 5 | 5 | 32,2 | 8 | 0609 | 2 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Leangen Travbane | 02 | 6/2160 | 6 | 6 | 33,3 | 1 | 0669 | 30 000 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 09 | 8/1640 | 8 | 8 | 33,4 | 0 | 0010 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Biri Travbane | 03 | 8/1609 | 8 | 8 | 32,6a | 4 | 0142 | 2 200 | ||||||
Per Erik Heimdal (T) | Bodø Travbane | 05 | 3/1620 | 3 | 3 | 40,6 | 2 | 1 000 | |||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 04 | 15/1660 | 15 | 15 | 34,0 | 8 | 2156 | 1 500 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 04 | 14/2160 | 14 | 14 | 34,1 | 0 | 0194 | 0 |