Status:
Død
Skogtun Best (Kaldblods traver)
N-81-0811
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Vallak
- Eier: Reinert Ellefsen, HORTEN
- Oppdretter: Petra Gudbrandsen, NYKIRKE
- Starter: 124
- 1. plass: 11
- 2. plass: 12
- 3. plass: 15
- Plassering: 41
- Volte: (8)30,3K
- Auto: (7)30,6aK
- Premier: kr 227 250
Starter 1989
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Petter Glittum (T) | Drammen Travbane | 09 | 9/1700 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 11/2120 | 11 | 11 | 30,9 | 5 | 0127 | 1 700 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/1600 | 9 | 9 | 30,3 | 4 | 0205 | 2 200 | ||||||
Petter Glittum (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | 32,2a | 3 | 0149 | 2 500 | ||||||
Roy Gjølberg (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 8/1600 | 8 | 8 | g0 ag | 0 | G | 0121 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Drammen Travbane | 04 | 8/2100 | 8 | 8 | 31,2 | 3 | 0173 | 2 700 | ||||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 6/1600 | 6 | 6 | 31,3 | 0 | 0302 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 34,5a | 0 | 0191 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 7/1700 | 7 | 7 | 36,7 g | 0 | G | 0079 | 0 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 2/1609 | 2 | 2 | 32,7a | 0 | 0179 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 33,4 g | 4 | G | 0059 | 2 200 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 12/1700 | 12 | 11 | 36,1 | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 4/1700 | 4 | 4 | 32,9ag | 3 | G | 0053 | 2 500 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 9/1600 | 9 | 8 | 32,8 | 1 | 0104 | 7 000 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/1700 | 4 | 4 | 34,6 g | 4 | G | 0725 | 2 200 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 05 | 7/1700 | 7 | 7 | 34,0ag | 0 | G | 0274 | 0 |