Status:
Død
Nessepilen (Kaldblods traver)
N-81-0428
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Vallak
- Eier: Steinar Lundquist, KJELLER
- Oppdretter: Ingunn Grøtte, SELBUSTRAND
- Starter: 36
- 1. plass: 1
- 2. plass: 2
- 3. plass: 3
- Plassering: 13
- Volte: (6)37,6K
- Auto: (6)36,0aK
- Premier: kr 38 250
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Svein Olav Ruud (T) | Bjerke Travbane | 91 | 2/1640 | 2 | 2 | 42,9 r | - | R | N | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 40,4ar | 0 | R | 0076 | 0 | |||||
Stig Ingar Fossen (B) | Biri Travbane | 04 | 10/2100 | 10 | 10 | 39,1ar | 0 | R | 0111 | 0 | |||||
Ole Oddmund Rosmo (A) | Bjerke Travbane | 03 | 8/1660 | 8 | 8 | dist r | 0 | R | 0274 | 0 | |||||
Svein Olav Ruud (T) | Drammen Travbane | 07 | 8/1700 | 8 | 8 | 40,4a | 7 | 1380 | 1 000 | ||||||
Ole Oddmund Rosmo (A) | Drammen Travbane | 01 | 4/1700 | 4 | 4 | 40,1ag | 0 | G | 0251 | 0 | |||||
Ole Oddmund Rosmo (A) | Bjerke Travbane | 08 | 7/1640 | 7 | 7 | 39,9 | 3 | 0292 | 3 500 | ||||||
Ole Oddmund Rosmo (A) | Bjerke Travbane | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 41,5a | 0 | 0551 | 0 | ||||||
Per Ivar Kolbjørnsvik (T) | Bjerke Travbane | 05 | 6/1640 | 6 | 6 | 39,6 g | 0 | G | 0271 | 0 | |||||
Per Ivar Kolbjørnsvik (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/1609 | 6 | 6 | 36,0a | 5 | 0879 | 1 000 | ||||||
Per Ivar Kolbjørnsvik (T) | Momarken Travbane | 05 | 11/1600 | 11 | 10 | 38,6 | 5 | 0441 | 1 000 | ||||||
Per Ivar Kolbjørnsvik (T) | Bjerke Travbane | 03 | 2/1609 | 2 | 2 | 38,3a | 0 | 0337 | 0 | ||||||
Per Ivar Kolbjørnsvik (T) | Bjerke Travbane | 04 | 11/1660 | 11 | 11 | 38,0 | 9 | 0138 | 1 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Momarken Travbane | 02 | 11/1600 | 11 | 11 | 38,4a | 7 | 0144 | 1 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 13/1660 | 13 | 13 | 37,6 | 5 | 0130 | 1 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 8/1660 | 8 | 8 | 38,9 | 4 | 0088 | 2 200 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 03 | 5/1620 | 5 | 5 | 37,9 | 2 | 0062 | 3 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Drammen Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | dist | 0 | 0191 | 0 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | 45,1 g | 0 | G | 0300 | 0 | |||||
Frode Fladen (T) | Drammen Travbane | 02 | 4/1700 | 4 | 4 | 39,4a | 1 | 0046 | 6 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 15/1660 | 15 | 15 | 39,2 g | 3 | G | 0122 | 3 500 | |||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 02 | 12/1600 | 12 | 12 | BR | - | 0179 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Drammen Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 42,4 r | 0 | R | 0664 | 0 | |||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 02 | 12/1600 | 12 | 12 | 43,3 | 0 | 0427 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/1620 | 7 | 7 | BR | - | 0049 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 10 | 10/2120 | 10 | 10 | 41,1 | 5 | 0138 | 1 000 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 08 | 10/2120 | 10 | 10 | 40,5 | 4 | 0416 | 2 000 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 08 | 8/1600 | 8 | 8 | 44,1 | 0 | 0557 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 10 | 5/1700 | 5 | 5 | 40,6 | 2 | 0225 | 4 500 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 07 | 10/1700 | 10 | 10 | 41,1 | 6 | 0406 | 800 | ||||||
Trond Holm (T) | Bjerke Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 45,0 | 3 | 0174 | 3 000 | ||||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 01 | 9/1600 | 9 | 9 | 47,3 | 4 | 0112 | 1 050 | ||||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 01 | 7/1600 | 7 | 7 | 49,5 | 0 | 0185 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 07 | 1/2000 | 1 | 1 | 46,9 | 0 | 0227 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Vikodden Travbane | 01 | 7/1800 | 7 | 7 | 43,9 | 5 | 0091 | 900 | ||||||
Trond Holm (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 12/1600 | 12 | 12 | 41,4 | 6 | 4440 | 800 | ||||||
Trond Holm (T) | Drammen Travbane | 07 | 10/2080 | 10 | 10 | BR | - | 0403 | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Momarken Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | 46,5 | - | P | 0 | ||||||
Trond Holm (T) | Jarlsberg Travbane | 91 | 6/1620 | 6 | 6 | 48,6 r | - | R | N | 0 |