Status:
Død
Brage Texa (Kaldblods traver)
N-81-0018
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1981
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Tone Wirkola, BÅSTAD
-
Oppdretter:
Sigvart Larsen, SKIEN
-
Starter:
70
-
1. plass:
10
-
2. plass:
4
-
3. plass:
3
-
Plassering:
9
-
Volte:
(6)*33,3K
-
Auto:
(7)30,8aK
-
Premier:
kr 125 200
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1984 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1986 |
14 |
2 |
1 |
0 |
1 |
39,4 |
16500 |
16 500 |
1987 |
22 |
5 |
1 |
2 |
3 |
33,3 g |
66000 |
66 000 |
1988 |
19 |
3 |
1 |
1 |
3 |
30,8a |
36700 |
36 700 |
1989 |
9 |
0 |
1 |
0 |
2 |
31,9a |
6000 |
6 000 |
1990 |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
35,4ag |
0 |
0 |
Starter 1988
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Per Ludvig Nilsen (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
dg |
- |
|
|
0087 |
0 |
0 |
|
|
Per Ludvig Nilsen (T) |
Momarken Travbane |
|
01 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
33,9 g |
0 |
|
G |
0086 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
4/1700 |
4 |
4 |
|
g2 ag |
0 |
|
G |
0038 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
11/1700 |
11 |
11 |
|
34,2a |
1 |
|
|
0044 |
7000 |
7 000 |
|
|
Per Ludvig Nilsen (T) |
Drammen Travbane |
|
04 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
35,2 g |
5 |
|
G |
0148 |
1000 |
1 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
g0 ag |
0 |
|
G |
0050 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Drammen Travbane |
|
03 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0080 |
0 |
0 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
33,4ag |
0 |
|
G |
0060 |
0 |
0 |
|
|
Ulf Thoresen |
Bjerke Travbane |
|
09 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
33,0a |
3 |
|
|
0055 |
4000 |
4 000 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
3/2500 |
3 |
3 |
|
36,1 g |
0 |
|
G |
0087 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
4/1700 |
4 |
4 |
|
33,8ag |
0 |
|
G |
0033 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
10/1609 |
10 |
10 |
|
31,4a |
1 |
|
|
0087 |
12000 |
12 000 |
|
|
Ulf Thoresen |
Drammen Travbane |
|
07 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
35,8 |
1 |
|
|
0024 |
7000 |
7 000 |
|
|
Ulf Thoresen |
Bjerke Travbane |
|
06 |
6/1609 |
6 |
6 |
|
33,2ag |
0 |
|
G |
0050 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
7/1609 |
7 |
7 |
|
33,3ag |
5 |
|
G |
0045 |
1200 |
1 200 |
|
|
Ulf Thoresen |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
9/1700 |
9 |
8 |
|
dg |
- |
|
|
0021 |
0 |
0 |
|
|
Jan Risa (A) |
Momarken Travbane |
|
05 |
6/2000 |
6 |
6 |
|
br ag |
- |
|
G |
0086 |
0 |
0 |
|
|
Per Ludvig Nilsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
30,8a |
2 |
|
|
0245 |
3500 |
3 500 |
|
|
Ole A. Landaas (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
35,7a |
5 |
|
|
0413 |
1000 |
1 000 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Donar |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
21 |
0 |
3 |
1 |
7 |
16350 |
33,5 |
33,6a |
Lund Jerker |
Jerker |
Eirin |
1992 |
Sertifisert |
HP |
|
66 |
5 |
8 |
6 |
23 |
161700 |
29,9 |
28,7a |
Lasso (S) |
Lapp Nils |
Fenriken |
1993 |
Sertifisert |
V |
|
118 |
17 |
21 |
9 |
32 |
573555 |
25,2 |
26,6a |
Korbest |
Bestmin |
Gemma |
1994 |
Sertifisert |
HP |
|
63 |
15 |
4 |
5 |
18 |
456200 |
25,7 |
26,5a |
Korbest |
Bestmin |
Ina Ina |
1996 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Auvin (S) |
Greivin |
Ito |
1996 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Auvin (S) |
Greivin |
Jarrabass |
1997 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Polar Troll |
Troll Jahn |
Kapteinen |
1998 |
Sertifisert |
V |
|
62 |
7 |
4 |
4 |
14 |
159700 |
28,1 |
28,0a |
Lappello (S) |
Lapp Nils |
Løytnanten |
1999 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Auvin (S) |
Greivin |
Majorie |
2000 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Røder |
Alm Svarten |
Nuskat |
2001 |
Sertifisert |
HP |
|
110 |
7 |
3 |
12 |
29 |
265788 |
28,9 |
27,9a |
Ara Svarten |
Elding |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |