Status:
Død
Dally Knaust (Kaldblods traver)
N-80-0663
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1980
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Jannicke Tveit, Gammelt postnr
-
Oppdretter:
Øyvind Berge, SKIEN
-
Starter:
122
-
1. plass:
8
-
2. plass:
6
-
3. plass:
4
-
Plassering:
37
-
Volte:
(12)31,6K
-
Auto:
(12)31,6aK
-
Premier:
kr 134 800
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1984 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1985 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
46,4 |
800 |
800 |
1986 |
14 |
3 |
2 |
0 |
1 |
36,9a |
25300 |
25 300 |
1987 |
5 |
1 |
0 |
0 |
2 |
38,7 |
8500 |
8 500 |
1988 |
11 |
2 |
1 |
1 |
4 |
35,5 |
26100 |
26 100 |
1989 |
26 |
0 |
1 |
0 |
11 |
34,7a |
18900 |
18 900 |
1990 |
27 |
1 |
2 |
1 |
11 |
32,3a |
34100 |
34 100 |
1991 |
16 |
0 |
0 |
0 |
6 |
33,2 g |
7800 |
7 800 |
1992 |
20 |
1 |
0 |
2 |
1 |
31,6ag |
13300 |
13 300 |
Starter 1990
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Atle Hamre (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
35,7a |
0 |
|
|
0537 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
35,2ag |
7 |
|
G |
0122 |
1500 |
1 500 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
14/2180 |
14 |
14 |
|
37,5 g |
0 |
|
G |
0455 |
0 |
0 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
33,0 |
1 |
|
|
0128 |
7000 |
7 000 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
35,3ag |
5 |
|
G |
0137 |
1700 |
1 700 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
99,9 ag |
6 |
|
G |
0413 |
1500 |
1 500 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Sørlandets Travpark |
|
03 |
7/2160 |
7 |
7 |
|
35,5 g |
0 |
|
G |
0037 |
0 |
0 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
33,6ag |
4 |
|
G |
0066 |
2200 |
2 200 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
33,9a |
3 |
|
|
0028 |
2700 |
2 700 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
35,0a |
2 |
|
|
0148 |
3500 |
3 500 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
34,0ag |
5 |
|
G |
0152 |
1700 |
1 700 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
32,3a |
4 |
|
|
0183 |
2200 |
2 200 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
35,3 g |
4 |
|
G |
0100 |
2200 |
2 200 |
|
|
Atle Hamre (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
34,4 |
5 |
|
|
0177 |
1700 |
1 700 |
|
|
Terje Løvseth (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
36,4ag |
0 |
|
G |
0153 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
9/2140 |
9 |
9 |
|
34,4 |
2 |
|
|
0237 |
1500 |
1 500 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
6/1640 |
6 |
5 |
|
37,6 g |
0 |
|
G |
0393 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Drammen Travbane |
|
02 |
8/2520 |
8 |
8 |
|
37,4 g |
0 |
|
G |
0364 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Sørlandets Travpark |
|
09 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
34,0ag |
0 |
|
G |
0243 |
0 |
0 |
|
|
Rune Wiig (T) |
Sørlandets Travpark |
|
01 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
38,5 g |
0 |
|
G |
0030 |
0 |
0 |
|
|
Cato Michelsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
7/1609 |
7 |
7 |
|
34,9a |
7 |
|
|
0098 |
1500 |
1 500 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
6/1700 |
6 |
6 |
|
34,4a |
5 |
|
|
1764 |
1700 |
1 700 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Drammen Travbane |
|
09 |
7/1700 |
7 |
7 |
|
36,2 g |
0 |
|
G |
0251 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
15/2120 |
15 |
15 |
|
35,8 g |
0 |
|
G |
5269 |
0 |
0 |
|
|
Anne Marit Staurheim (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
dg |
- |
|
|
0118 |
0 |
0 |
|
|
Jan Tore Rønningen (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
4/1700 |
4 |
4 |
|
38,8 g |
6 |
|
G |
0464 |
1500 |
1 500 |
|
|
Jan Tore Rønningen (A) |
Sørlandets Travpark |
|
07 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
37,1ag |
0 |
|
G |
0746 |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |