Status:
Død
Kjørkeblesen (Kaldblods traver)
N-80-0119
- Farge: Brun
- Årgang: 1980
- Kjønn: Vallak
- Eier: Åsa Refsland, VARHAUG
- Oppdretter: Ola Kolstad, GARDVIK
- Starter: 54
- 1. plass: 2
- 2. plass: 2
- 3. plass: 7
- Plassering: 30
- Volte: (8)33,8K
- Auto: (8)*33,6aK
- Premier: kr 74 500
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 92 | 1/1620 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 92 | 1/1620 | 1 | 1 | 41,4 | - | N | 0 | ||||||
Frode Karl Hansen (A) | Sørlandets Travpark | 04 | 6/2160 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 04 | 7/2040 | 7 | 7 | 38,8 g | 0 | G | 0058 | 0 | |||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 34,6a | 7 | 0045 | 1 000 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 05 | 4/1600 | 4 | 4 | 35,3a | 2 | 0040 | 3 500 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 05 | 6/2060 | 6 | 5 | 36,0 | 5 | 0116 | 1 000 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 05 | 6/2040 | 6 | 6 | 37,5 | 3 | 0030 | 2 200 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 6/2140 | 6 | 6 | 36,3 | 8 | 0062 | 1 200 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 03 | 9/1600 | 9 | 9 | 35,7ag | 1 | G | 0062 | 7 000 | |||||
Linda Marie Berg | Forus Travbane | 02 | 4/2040 | 4 | 4 | 37,6 | 3 | 0084 | 2 200 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 5/1640 | 5 | 5 | 33,8 | 3 | 0032 | 2 200 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 03 | 9/1600 | 9 | 9 | 33,6a | 1 | 0084 | 7 000 | ||||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 34,6a | 3 | 0070 | 2 200 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 2/1700 | 2 | 2 | 35,2a | 4 | 0293 | 2 500 | ||||||
Rune Wiig (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 39,0 | 4 | 0138 | 1 600 | ||||||
Rune Wiig (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 6/1609 | 6 | 6 | 37,3ag | 5 | G | 0030 | 1 000 | |||||
Arnt Haakestad (D) | Jarlsberg Travbane | 03 | 10/2100 | 10 | 20 | 36,7 | 5 | 0000 | 1 000 | ||||||
Anders Haakestad (A) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 39,5 | 5 | 0778 | 1 200 | ||||||
Anders Haakestad (A) | Momarken Travbane | 07 | 1/1600 | 1 | 1 | 35,7 | 8 | 2155 | 1 000 | ||||||
Arnt Haakestad (D) | Jarlsberg Travbane | 03 | 3/2600 | 3 | 20 | 39,5 | 0 | 0000 | 0 | ||||||
Anders Haakestad (A) | Momarken Travbane | 03 | 10/1600 | 10 | 10 | 38,8 | 5 | 0223 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 37,9 | 4 | 0119 | 2 500 | ||||||
Anders Haakestad (D) | Jarlsberg Travbane | 05 | 3/1600 | 3 | 19 | 38,1 | 6 | 0000 | 1 000 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 10 | 39,2 | 2 | 0058 | 3 500 | ||||||
Anders Haakestad (D) | Jarlsberg Travbane | 01 | 6/1600 | 6 | 19 | 38,8 | 0 | 0000 | 0 | ||||||
Anders Haakestad (D) | Jarlsberg Travbane | 07 | 6/1600 | 6 | 19 | 40,3 | 0 | 0000 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 08 | 9/1660 | 9 | 9 | 39,0 | 8 | 0399 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Drammen Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 38,7ar | 0 | R | 0628 | 0 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 05 | 8/1640 | 8 | 8 | 37,9 | 8 | 0514 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 07 | 7/2000 | 7 | 7 | 37,7ag | 6 | G | 0801 | 1 000 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 39,1a | 7 | 0259 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | 37,0 | 3 | 4010 | 2 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 08 | 14/1660 | 14 | 14 | STR | - | 0 | |||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 02 | 7/2020 | 7 | 7 | 38,1 g | 0 | G | 0794 | 0 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Biri Travbane | 04 | 5/1609 | 5 | 5 | 37,3ag | 7 | G | 0581 | 1 000 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Biri Travbane | 08 | 9/2120 | 9 | 9 | 40,7 | 6 | 0158 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Biri Travbane | 05 | 8/1609 | 8 | 8 | 36,4a | 0 | 0294 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 08 | 13/2160 | 13 | 13 | 38,8 | 3 | 1414 | 3 500 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 01 | 12/1660 | 12 | 12 | 38,6 g | 0 | G | 1138 | 0 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 38,3 g | 6 | G | 0844 | 1 000 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 09 | 5/1640 | 5 | 5 | 40,9 | 6 | 2402 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 41,8 | 5 | 0261 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Biri Travbane | 07 | 6/1609 | 6 | 6 | 38,7ag | 7 | G | 0542 | 1 000 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 02 | 7/1600 | 7 | 7 | dg | - | 0499 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 41,3 g | 7 | G | 0415 | 1 000 | |||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 42,5 | 3 | 0077 | 3 500 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 07 | 3/1640 | 3 | 3 | 41,9 | 5 | 0922 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Drammen Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 44,3 | 0 | 0550 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 08 | 2/1640 | 2 | 2 | 42,8 | 4 | 0290 | 2 200 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 01 | 7/2000 | 7 | 7 | 42,7 | 0 | 0210 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 09 | 2/1640 | 2 | 2 | 42,7 | 7 | 0382 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 01 | 1/2000 | 1 | 1 | 45,5 | 0 | 0068 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 01 | 1/1640 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 07 | 1/1600 | 1 | 1 | 42,7 | 4 | 0307 | 1 500 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Drammen Travbane | 09 | 8/2100 | 8 | 8 | 43,7 | 7 | 0959 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 07 | 10/1600 | 10 | 9 | 42,3 | 6 | 0349 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Drammen Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 42,1 | 6 | 2464 | 1 000 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Klosterskogen Travbane | 09 | 10/1700 | 10 | 10 | 46,3 | 0 | 0155 | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Momarken Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | 42,3 | - | P | 0 | ||||||
Bjørn Hansen (B) | Bjerke Travbane | 92 | 2/1700 | 2 | 2 | 51,4 r | - | R | N | 0 |