Status:
Død
Big France (Varmblods traver)
N-79-5455
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1979
- Kjønn: Vallak
- Eier: Arild Hegdal-Per Arne Bøkseth, BUVIKA
- Oppdretter: Sigurd Stenersen, SAUPSTAD Psevd: Stall General Patton
- Starter: 88
- 1. plass: 6
- 2. plass: 10
- 3. plass: 6
- Plassering: 30
- Volte: (5)17,5K
- Auto: (6)17,8aK
- Premier: kr 123 999
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 22,2 | 0 | 0237 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 3/2140 | 3 | 3 | 22,9 | 6 | 0101 | 1 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 12/1640 | 12 | 12 | 20,5 | 0 | 0330 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 09 | 9/2160 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 05 | 4/1609 | 4 | 4 | 20,3a | 5 | 0184 | 1 200 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/2140 | 6 | 6 | 21,5 | 5 | 0133 | 2 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 06 | 6/1640 | 6 | 6 | 20,2 | 3 | 0233 | 2 200 | ||||||
Lars Gunnar Dahl (D) | Leangen Travbane | 06 | 3/2140 | 3 | 3 | 21,0 | 2 | 0215 | 3 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 6/3100 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 08 | 11/1609 | 11 | 11 | 18,5a | 6 | 0074 | 1 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | SVERIGE | 09 | 0/1640 | 0 | 26 | 19,3 | 0 | 0734 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 05 | 11/2100 | 11 | 10 | 21,0 | 7 | 0313 | 800 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 21,0a | 7 | 0041 | 800 | ||||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 06 | 10/1640 | 10 | 10 | 21,3 | 0 | 0164 | 0 | ||||||
Jan-Ivan Eriksson (T) | SVERIGE | 04 | 0/2140 | 0 | 22 | 21,4 | 0 | 0072 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 06 | 10/2100 | 10 | 10 | 22,2 | 2 | 0052 | 3 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 04 | 6/2100 | 6 | 6 | 22,5a | 2 | 0067 | 2 500 |