Navy Boy (Varmblods traver)
N-07-5421
- Farge: Brun
- Årgang: 2007
- Alder: 18 år
- Kjønn: Vallak
- Eier: Tonje Danielson & Lars Nordahl, SKIPTVET
- Oppdretter: Trond Gudmestad, NÆRBØ
- Starter: 50
- 1. plass: 2
- 2. plass: 5
- 3. plass: 2
- Plassering: 11
- Volte: (3)19,1M
- Auto: (5)15,5aK
- Premier: kr 104 500
Starter 2012
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Siv Emilie Løvvold (A) | Jarlsberg Travbane | 21 | 3/2100 | 3 | 3 | M | STR | - | 0 | ||||||
Silje Kristin Eilertsen (S) | Bjerke Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 6 | dg | - | 61 | 0 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Momarken Travbane | 01 | 12/1640 | 12 | 12 | 18,3a | 3 | 96 | 3 500 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 11/1609 | 11 | 12 | 17,6a | 0 | 275 | 0 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Bjerke Travbane | 01 | 4/1609 | 4 | 4 | 15,8a | 4 | 26 | 3 000 | ||||||
Tom Erik Solberg (T) | Biri Travbane | 02 | 11/1609 | 11 | 11 | 16,4ag | 0 | G | 288 | 0 | |||||
Tom Erga (T) | Forus Travbane | 06 | 3/1600 | 3 | 4 | 17,0a | 0 | 87 | 0 | ||||||
Tom Erga (T) | Sørlandets Travpark | 06 | 1/2140 | 1 | 1 | 17,9a | 5 | 254 | 2 500 | ||||||
Jørn Bjaanes (A) | Forus Travbane | 04 | 12/1600 | 12 | 12 | 16,5a | 0 | 614 | 0 | ||||||
Jørn Bjaanes (A) | Forus Travbane | 05 | 9/2040 | 9 | 9 | 17,4a | 4 | 133 | 3 000 | ||||||
Jørn Bjaanes (A) | Forus Travbane | 02 | 11/2040 | 11 | 11 | 18,1a | 0 | 174 | 0 | ||||||
Jørn Bjaanes (A) | Forus Travbane | 05 | 4/2040 | 4 | 4 | 18,1ag | 5 | G | 98 | 3 000 | |||||
Tom Erik Solberg (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 6/1609 | 6 | 7 | dg | - | 40 | 0 | ||||||
Tom Erik Solberg (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 6/2140 | 6 | 6 | 16,7a | 2 | 65 | 7 000 | ||||||
Tom Erik Solberg (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 3/1609 | 3 | 4 | 15,5a | 2 | 52 | 7 000 | ||||||
Jørn Bjaanes (A) | Forus Travbane | 08 | 8/1600 | 8 | 8 | 15,8a | 2 | 253 | 10 000 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 05 | 10/2040 | 10 | 10 | 21,0a | 0 | 296 | 0 |