Trø Schuva (Kaldblods traver)
N-05-0384
- Farge: Svart
- Årgang: 2005
- Alder: 20 år
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Erik Morten Garberg, GJØLME
- Oppdretter: Egil Tveit, LILLESAND
- Starter: 41
- 1. plass: 1
- 2. plass: 1
- 3. plass: 4
- Plassering: 16
- Volte: (4)31,8M
- Auto: (3)31,2aK
- Premier: kr 85 500
Starter 2009
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Thor Borg (T) | Drammen Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 36,6 | 0 | 201 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 1/2120 | 1 | 5 | br rg | - | R | G | 342 | 0 | ||||
Thor Borg (T) | Momarken Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 33,1 | 6 | 62 | 2 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | 31,8 | 3 | 108 | 4 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 04 | 1/1640 | 1 | 1 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | dist ag | 0 | G | 412 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Stine Aftret (A) | Leangen Travbane | 08 | 7/2160 | 7 | 13 | dg | - | 548 | 0 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 4 | 31,9a | 0 | 196 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 09 | 5/2140 | 5 | 5 | br g | - | G | 338 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 07 | 4/1640 | 4 | 5 | 31,3ag | 2 | G | 306 | 7 000 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | 35,1a | 4 | 49 | 3 500 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | 34,0ag | 3 | G | 65 | 4 000 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2180 | 3 | 8 | 32,8 | 5 | 136 | 2 500 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/1640 | 5 | 7 | 33,1ag | 0 | G | 96 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/2140 | 10 | 10 | 34,1a | 3 | 68 | 5 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 34,1ag | 4 | G | 110 | 3 500 |