Status:
Død
Bøs (Kaldblods traver)
N-03-0125
- Farge: Lysbrun
- Årgang: 2003
- Kjønn: Vallak
- Eier: Arne Andresen, DRAMMEN
- Oppdretter: Morten Antonsen, GRAN
- Starter: 61
- 1. plass: 5
- 2. plass: 5
- 3. plass: 7
- Plassering: 16
- Volte: (7)29,2M
- Auto: (7)26,5aK
- Premier: kr 224 500
Starter 2010
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 04 | 6/2100 | 6 | 8 | 33,2a | 2 | 38 | 10 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Bjerke Travbane | 04 | 11/1609 | 11 | 11 | 31,9ag | 0 | G | 43 | 0 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/2160 | 4 | 7 | 29,2 | 3 | 311 | 8 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 8 | dg | - | 54 | 0 | ||||||
Siv Ailin Olsen (T) | Drammen Travbane | 21 | 4/2120 | 4 | 7 | STR | - | P | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Drammen Travbane | 05 | 10/1700 | 10 | 11 | 28,4a | 3 | 53 | 7 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Momarken Travbane | 03 | 6/2140 | 6 | 7 | 32,0ag | 0 | G | 39 | 0 | |||||
Hans Chr. Holm (T) | Drammen Travbane | 01 | 6/1700 | 6 | 6 | 27,7a | 2 | 35 | 7 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 29,2 g | 0 | G | 83 | 0 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 06 | 3/1609 | 3 | 3 | 26,5a | 4 | 64 | 6 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Drammen Travbane | 04 | 7/2100 | 7 | 7 | 28,6a | 1 | 76 | 20 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Drammen Travbane | 06 | 10/2100 | 10 | 10 | 30,2ag | 4 | G | 61 | 5 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 32,8a | 1 | 40 | 20 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 09 | 4/1640 | 4 | 4 | 30,1 | 1 | 119 | 24 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Drammen Travbane | 09 | 11/2100 | 11 | 11 | 30,6a | 0 | 557 | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 2/1640 | 2 | 2 | 30,2 | 3 | 94 | 8 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 2/1609 | 2 | 3 | 31,4a | 3 | 123 | 4 000 |