Status:
Død
Mystical Dream (Varmblods traver)
N-01-5317
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
2001
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Lise Nicoline Hartviksen, SLATTUM
-
Oppdretter:
Bjørnar Wilhelmsen, HOLMESTRAND
-
Starter:
49
-
1. plass:
11
-
2. plass:
11
-
3. plass:
6
-
Plassering:
10
-
Volte:
(6)13,8M
-
Auto:
(4)11,8aK
-
Premier:
kr 1 977 418
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2003 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
8000 |
8 000 |
2004 |
12 |
4 |
4 |
1 |
2 |
13,2a |
482500 |
482 500 |
2005 |
10 |
3 |
3 |
1 |
1 |
11,8a |
925000 |
925 000 |
2006 |
4 |
0 |
0 |
0 |
2 |
13,1a |
11000 |
11 000 |
2007 |
13 |
2 |
3 |
3 |
0 |
12,1a |
386242 |
386 242 |
2008 |
10 |
2 |
1 |
1 |
5 |
11,8a |
172676 |
172 676 |
2012 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Starter 2005
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Vidar Hop (C) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
14,5a |
0 |
|
|
0108 |
0 |
0 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
1/2600 |
1 |
1 |
|
15,0a |
2 |
|
|
0128 |
375000 |
375 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
2/2600 |
2 |
2 |
|
15,6a |
1 |
|
|
0016 |
30000 |
30 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
8/1609 |
8 |
8 |
|
12,4a |
1 |
|
|
0016 |
30000 |
30 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
09 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
12,1a |
1 |
|
|
0039 |
300000 |
300 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Drammen Travbane |
|
06 |
7/2500 |
7 |
7 |
|
16,0a |
2 |
|
|
0061 |
50000 |
50 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Solvalla |
|
07 |
3/1609 |
3 |
29 |
|
12,7a |
0 |
|
|
0169 |
0 |
0 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Forus Travbane |
|
06 |
8/1600 |
8 |
8 |
|
11,8a |
4 |
|
|
0188 |
25000 |
25 000 |
|
|
Jan Kristian Waaler (A) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
15,2a |
3 |
|
|
0047 |
15000 |
15 000 |
|
|
Jan Kristian Waaler (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
16,5a |
2 |
|
|
0071 |
100000 |
100 000 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
Allison Dream |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Lady Allison |
Power Seat |
Amber Line |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
43 |
1 |
5 |
1 |
16 |
122500 |
16,4 |
14,9a |
Dorthea Line (DK) |
Sherwood Lobell |
Ami's Queen |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
72 |
4 |
1 |
11 |
25 |
236000 |
15,5 |
15,1a |
Elken Ami |
Incredible Nevele |
Apache Boy |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
28 |
2 |
2 |
3 |
6 |
77750 |
19,0 |
16,3a |
Prakasita Ø. |
Prakastian |
Dream Fighter |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
27 |
1 |
1 |
5 |
7 |
79000 |
18,3 |
17,8a |
Fighting Queen |
Super News |
Happy Mystic |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Happy Moments |
Moment of Magic |
Jucan Andes |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
20 |
1 |
0 |
3 |
5 |
42000 |
18,4 |
17,6a |
Tania Andes |
Tony Oaks |
K.C. Dream |
2007 |
Sertifisert |
H |
|
15 |
1 |
0 |
1 |
8 |
43000 |
18,6 |
17,0a |
Linette Starline (S) |
Choctaw Brave |
May Delailah |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Maybell Crown |
Anders Crown |
Mystical Andes |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
20 |
0 |
0 |
1 |
8 |
21500 |
20,1 |
17,2a |
Rocket Night |
Eros Du Rocher |
Mystical Prince |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Geany Touch |
Netted |
Mystifistisk |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
32 |
0 |
1 |
3 |
12 |
67086 |
17,1 |
16,3a |
Mary Tara Adel (S) |
Nevele Action |
Nice Dream |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
34 |
3 |
2 |
3 |
15 |
108514 |
17,8 |
15,1a |
Nice Louise |
Lindy's Crown |
Nice Pastice |
2007 |
Sertifisert |
HP |
|
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
9000 |
21,5 |
23,0a |
Nice Story |
Yankee Renegade |
Ravi |
2007 |
Sertifisert |
V |
|
55 |
5 |
6 |
1 |
10 |
154500 |
16,8 |
13,8a |
Madam Flare |
Pearsall Hanover |
Udøpt |
2007 |
Usertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Victoria Voiceland |
Giorgio D. |
Tatiana's Surprise |
2013 |
Sertifisert |
HP |
|
37 |
0 |
0 |
3 |
16 |
64500 |
19,7 |
16,8a |
Tatiana Bob (S) |
Goetmals Wood |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |