Status:
Død
Eldvinten (Kaldblods traver)
N-01-0219
- Farge: Borket
- Årgang: 2001
- Kjønn: Vallak
- Eier: Helge Thorshaug, GAUPEN
- Oppdretter: Jan E. Tollefsen & Tor Monsen, DALEKVAM
- Starter: 71
- 1. plass: 2
- 2. plass: 3
- 3. plass: 12
- Plassering: 33
- Volte: (8)30,0M
- Auto: (10)28,2aK
- Premier: kr 195 200
Starter 2010
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 04 | 10/1609 | 10 | 12 | dist ar | 0 | R | 356 | 0 | |||||
Bjørn Steinseth (T) | Bjerke Travbane | 04 | 1/1609 | 1 | 1 | 30,4a | 5 | 260 | 2 500 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 04 | 12/1640 | 12 | 12 | 30,2a | 4 | 923 | 3 500 | ||||||
Bjørn Steinseth (T) | Biri Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 29,7a | 4 | 402 | 3 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Drammen Travbane | 01 | 5/1700 | 5 | 5 | 29,9ag | 8 | G | 155 | 2 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 03 | 10/2100 | 10 | 10 | 31,0a | 0 | 437 | 0 | ||||||
Glenn Kramer Stenberg (T) | Drammen Travbane | 05 | 5/1700 | 5 | 5 | 30,2a | 0 | 219 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 04 | 11/2100 | 11 | 11 | 32,6a | 3 | 591 | 4 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 04 | 6/1609 | 6 | 6 | 29,4ag | 0 | G | 440 | 0 | |||||
Martha Lindstad (A) | Drammen Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 32,5a | 6 | 120 | 2 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 04 | 11/2140 | 11 | 11 | 32,0a | 4 | 536 | 3 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 10 | 12/1609 | 12 | 12 | 30,6a | 3 | 321 | 3 500 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | 35,7a | 0 | 237 | 0 | ||||||
Øyvind Ruttenborg (S) | Bjerke Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 34,0a | 6 | 459 | 2 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Biri Travbane | 06 | 3/2100 | 3 | 4 | 32,6a | 4 | 100 | 3 500 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 9/1609 | 9 | 9 | 31,4a | 0 | 485 | 0 |