Status:
Død
Nichofen (DK) (Varmblods traver)
D-86-1108
- Farge: Svartbrun
- Årgang: 1986
- Kjønn: Hingst
- Eier: Vidar Gjersrud, OSLO
- Oppdretter: Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
- Starter: 186
- 1. plass: 29
- 2. plass: 19
- 3. plass: 17
- Plassering: 49
- Volte: (7)16,3K
- Auto: (9)13,0aK
- Premier: kr 1 263 338
Starter 1998
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 1/1600 | 1 | 1 | 18,4a | 0 | 0922 | 0 | ||||||
Bjørn Goop (T) | Axevalla | 03 | 9/3180 | 9 | 8 | 18,3 | 4 | 0133 | 6 030 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 4/1609 | 4 | 4 | 16,4a | 0 | 1022 | 0 | ||||||
Daniel Olsson (T) | Romme | 06 | 12/2660 | 12 | 16 | 18,3 | 5 | 0168 | 6 030 | ||||||
Torbjørn Jansson (T) | Solvalla | 06 | 3/4040 | 3 | 21 | 18,3 | 0 | 0556 | 0 | ||||||
Frode Fladen (T) | Biri Travbane | 06 | 1/2100 | 1 | 1 | 17,0a | 3 | 0085 | 5 000 | ||||||
Kjell Wallin (S) | Eskilstuna | 05 | 15/2680 | 15 | 13 | 16,6 | 7 | 0094 | 1 855 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 06 | 15/3200 | 15 | 15 | 16,9 | 6 | 0368 | 3 000 | ||||||
Lars Erixon (S) | Örebro | 06 | 8/2160 | 8 | 13 | 16,6 | 6 | 0330 | 1 855 | ||||||
Lars Erixon (S) | Örebro | 06 | 7/1640 | 7 | 6 | 15,1a | 6 | 0195 | 1 855 | ||||||
Örjan Kihlström (T) | Åby | 02 | 1/1609 | 1 | 23 | 15,1a | 0 | 0319 | 0 | ||||||
Torbjørn Jansson (T) | Halmstad | 06 | 4/2140 | 4 | 11 | 15,6a | 0 | 0400 | 0 | ||||||
Örjan Kihlström (T) | Skellefteå | 06 | 3/2140 | 3 | 27 | 14,2ag | 6 | G | 0715 | 11 133 | |||||
Torbjørn Jansson (T) | Lindesberg | 07 | 10/4200 | 10 | 14 | 18,4 | 1 | 0048 | 55 668 | ||||||
Torbjørn Jansson (T) | Solvalla | 06 | 11/2140 | 11 | 3 | 15,4a | 3 | 0605 | 13 917 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 4/1600 | 4 | 4 | 14,7a | 0 | 0533 | 0 | ||||||
Lars Erixon (S) | Åby | 06 | 1/2140 | 1 | 9 | 16,8a | 0 | 0098 | 0 | ||||||
Lars Erixon (S) | Örebro | 06 | 11/2140 | 11 | 26 | 15,9a | 1 | 0650 | 18 556 |