Status:
Død
Elone Drees (DK) (Varmblods traver)
D-78-1036
- Farge: Lysbrun
- Årgang: 1978
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Morgan Eide, PORSGRUNN
- Oppdretter: Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
- Starter: 122
- 1. plass: 19
- 2. plass: 18
- 3. plass: 15
- Plassering: 29
- Volte: (7)*17,5K
- Auto: (5)17,8aK
- Premier: kr 183 087
Starter 1985
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Benn Orre (B) | Drammen Travbane | 06 | 5/1700 | 5 | 5 | 22,0a | 4 | 0030 | 1 500 | ||||||
Benn Orre (B) | Bjerke Travbane | 06 | 7/1600 | 7 | 7 | 20,6a | 4 | 0112 | 1 500 | ||||||
Benn Orre (B) | Momarken Travbane | 09 | 6/2020 | 6 | 6 | 22,7 | 4 | 0107 | 3 000 | ||||||
Geir Flåten (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 2/1600 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Geir Flåten (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Geir Flåten (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 3/1600 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 20,3a | 0 | 0075 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 07 | 8/1620 | 8 | 8 | 19,0 | 0 | 0500 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 05 | 3/1700 | 3 | 3 | 19,3a | 6 | 0072 | 800 | ||||||
Jim Frick (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 7/1960 | 7 | 7 | 19,6a | 3 | 0139 | 2 500 | ||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 05 | 6/1960 | 6 | 6 | 21,3a | 0 | 0036 | 0 | ||||||
Arne Flåten (B) | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/1960 | 2 | 2 | 20,4a | 0 | 0211 | 0 | ||||||
Ragnar Rekvik (S) | Klosterskogen Travbane | 09 | 4/2100 | 4 | 4 | 18,9 | 6 | 0474 | 1 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 06 | 9/1700 | 9 | 9 | 19,5a | 0 | 0051 | 0 | ||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 04 | 8/1960 | 8 | 8 | 18,4a | 1 | 0038 | 6 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Vikodden Travbane | 08 | 2/1800 | 2 | 2 | 22,4 | 4 | 0043 | 1 500 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 06 | 15/1820 | 15 | 15 | BR | - | 0074 | 0 | ||||||
Benn Orre (B) | Klosterskogen Travbane | 06 | 13/2120 | 13 | 13 | 19,9 | 5 | 0429 | 2 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Momarken Travbane | 05 | 9/2020 | 9 | 9 | 21,3 | 4 | 0159 | 3 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 03 | 7/1940 | 7 | 7 | 20,2a | 3 | 0121 | 2 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 08 | 7/1940 | 7 | 7 | 20,3a | 7 | 0781 | 1 000 | ||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 06 | 5/1600 | 5 | 5 | 18,5 | 0 | 0068 | 0 | ||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 06 | 6/1600 | 6 | 6 | 18,0 | 1 | 0044 | 7 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 06 | 6/1700 | 6 | 6 | 17,8a | 5 | 0060 | 1 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 7/1960 | 7 | 7 | 19,9a | 5 | 0117 | 3 000 | ||||||
Gunnar Flåten (B) | Vikodden Travbane | 06 | 7/2360 | 7 | 7 | 24,1 | 0 | 0052 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 17,5 | 1 | 0107 | 12 000 | ||||||
Benn Orre (B) | Drammen Travbane | 05 | 5/1700 | 5 | 5 | 19,3a | 0 | 0042 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Forus Travbane | 04 | 11/1620 | 11 | 11 | 22,5 | 3 | 0046 | 4 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 6/1960 | 6 | 6 | 21,0a | 2 | 0121 | 3 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 08 | 3/2000 | 3 | 3 | 23,3 | 2 | 0052 | 3 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 10/2140 | 10 | 10 | 20,6a | 5 | 0626 | 1 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | 20,0 | 6 | 0395 | 1 000 | ||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 07 | 13/2020 | 13 | 13 | 23,1 | 7 | 0216 | 800 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/2000 | 9 | 9 | 23,2 | 0 | 0824 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 04 | 8/1700 | 8 | 8 | 20,6a | 3 | 0027 | 1 750 | ||||||
Benn Orre (B) | Klosterskogen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Benn Orre (B) | Jarlsberg Travbane | 06 | 1/1600 | 1 | 1 | 20,2 | 0 | 0189 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 6/2000 | 6 | 6 | 21,3 | 4 | 0189 | 1 500 |