Status:
Død
Looking Sharp (Varmblods traver)
578001020155431
- Farge: Brun
- Årgang: 2015
- Kjønn: Vallak
- Eier: Ann-Karin Rostad & Svein Jonli, FANNREM
- Oppdretter: Børre Høibye & Harald Møller, OSLO
- Starter: 86
- 1. plass: 16
- 2. plass: 6
- 3. plass: 12
- Plassering: 27
- Volte: (8)14,8K
- Auto: (8)12,2aK
- Premier: kr 525 000
Starter 2022
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Solhus (T) | Varig Orkla Arena | 08 | 5/2300 | 5 | 5 | 15,8a | 4 | 79 | 4 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 11 | 4/1800 | 4 | 4 | 16,1a | 5 | 196 | 3 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 06 | 1/1760 | 1 | 13 | 16,5 | 3 | 83 | 5 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 01 | 4/2300 | 4 | 4 | 17,4a | 5 | 146 | 3 000 | Va | |||||
Inge Melby (T) | Varig Orkla Arena | 09 | 5/1800 | 5 | 5 | 14,1a | 6 | 138 | 3 000 | Va | |||||
Inge Melby (T) | Varig Orkla Arena | 06 | 5/1720 | 5 | 5 | 14,9 | 3 | 172 | 7 000 | Va | |||||
Atle Solhus (T) | Varig Orkla Arena | 10 | 10/2320 | 10 | 13 | 15,7 | 0 | 776 | 0 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 02 | 1/2300 | 1 | 1 | STR | - | 0 | 0 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 06 | 4/2300 | 4 | 4 | 14,9a | 0 | 57 | 0 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 09 | 3/2320 | 3 | 4 | 17,6 | 3 | 16 | 6 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 09 | 2/1800 | 2 | 2 | dg | - | 97 | 0 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 07 | 2/1800 | 2 | 2 | 12,7a | 6 | 53 | 3 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 08 | 11/1800 | 11 | 11 | 13,1a | 1 | 330 | 16 000 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 07 | 7/2300 | 7 | 7 | 15,4a | 3 | 349 | 12 000 | Am | |||||
Magnus Teien Gundersen (T) | Leangen Travbane | 09 | 9/2140 | 9 | 9 | 17,7a | 0 | 186 | 0 | Am | |||||
Boye Ølstøren (A) | Leangen Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 18,3a | 5 | 79 | 3 500 | Am |