Enjoy The Money* (S) (Varmblods traver)
S-06-2215
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Sverige) for utfyllende opplysninger >>>
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
2006
-
Alder:
19 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Oppdretter:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Starter:
36
-
1. plass:
1
-
2. plass:
6
-
3. plass:
5
-
Plassering:
15
-
Volte:
(6)16,0M
-
Auto:
(6)14,3aK
-
Premier:
kr 159 517
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2010 |
8 |
1 |
3 |
0 |
3 |
16,1a |
47161 |
47 161 |
2011 |
8 |
0 |
1 |
1 |
5 |
16,0a |
32313 |
32 313 |
2012 |
6 |
0 |
1 |
0 |
4 |
14,3a |
21041 |
21 041 |
2013 |
7 |
0 |
0 |
2 |
3 |
14,5a |
16404 |
16 404 |
2014 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18,6a |
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Niclas Benzon (A) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
18,6a |
0 |
|
|
32 |
0 |
0 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
05 |
7/2140 |
7 |
9 |
|
17,5ag |
0 |
|
G |
141 |
0 |
0 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
05 |
9/2140 |
9 |
2 |
|
15,6a |
4 |
|
|
184 |
3444 |
3 444 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Momarken Travbane |
|
03 |
5/2640 |
5 |
6 |
|
18,4a |
3 |
|
|
92 |
5000 |
5 000 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Åmål |
|
08 |
4/2480 |
4 |
6 |
|
dg |
- |
|
|
115 |
0 |
0 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
04 |
10/1640 |
10 |
10 |
|
14,5a |
6 |
|
|
359 |
2520 |
2 520 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
08 |
5/2140 |
5 |
2 |
|
15,5a |
3 |
|
|
36 |
2940 |
2 940 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
17,0a |
4 |
|
|
84 |
2500 |
2 500 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Örebro |
|
04 |
2/2160 |
2 |
1 |
|
16,3 |
5 |
|
|
280 |
3704 |
3 704 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
04 |
4/2160 |
4 |
3 |
|
16,0 |
5 |
|
|
374 |
4307 |
4 307 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
04 |
6/2140 |
6 |
5 |
|
18,1ag |
0 |
|
G |
113 |
0 |
0 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
09 |
9/1640 |
9 |
1 |
|
14,3a |
4 |
|
|
154 |
4307 |
4 307 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
06 |
7/2140 |
7 |
2 |
|
18,3 |
8 |
|
|
188 |
1723 |
1 723 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Biri Travbane |
|
06 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
16,6a |
2 |
|
|
141 |
7000 |
7 000 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
12 |
1/2140 |
1 |
4 |
|
17,3a |
4 |
|
|
32 |
4591 |
4 591 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
03 |
3/2640 |
3 |
3 |
|
16,0a |
2 |
|
|
173 |
10829 |
10 829 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
04 |
1/2140 |
1 |
7 |
|
dg |
- |
|
|
282 |
0 |
0 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
02 |
6/2140 |
6 |
2 |
|
16,7a |
4 |
|
|
60 |
4591 |
4 591 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Årjäng |
|
08 |
9/2640 |
9 |
7 |
|
17,9a |
3 |
|
|
35 |
5371 |
5 371 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
12/1609 |
12 |
12 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Ulf Eriksson (S) |
Rättvik |
|
02 |
0/1640 |
0 |
1 |
|
16,1 |
5 |
|
|
151 |
2599 |
2 599 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Färjestad |
|
09 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,7a |
5 |
|
|
101 |
2599 |
2 599 |
|
|
Niclas Benzon (A) |
Åby |
|
10 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,7a |
6 |
|
|
99 |
1733 |
1 733 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Färjestad |
|
05 |
0/2140 |
0 |
3 |
|
17,3a |
5 |
|
|
658 |
3475 |
3 475 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Årjäng |
|
04 |
0/2640 |
0 |
3 |
|
18,8a |
8 |
|
|
66 |
1616 |
1 616 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
18,5 |
2 |
|
|
23 |
8000 |
8 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
17,2a |
2 |
|
|
35 |
7000 |
7 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Årjäng |
|
06 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
18,8 |
1 |
|
|
49 |
16161 |
16 161 |
|
|
Magnus Jakobsson (T) |
Örebro |
|
10 |
0/1609 |
0 |
1 |
|
16,1a |
4 |
|
|
60 |
2828 |
2 828 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Färjestad |
|
02 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,4 |
2 |
|
|
207 |
8081 |
8 081 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Årjäng |
|
10 |
0/2140 |
0 |
15 |
|
dg |
- |
|
|
101 |
0 |
0 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Årjäng |
|
91 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
20,8 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Tom Horpestad (T) |
Färjestad |
|
92 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
dgpp |
- |
|
|
N |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |