B.A. Number (Varmblods traver)
N-98-5063
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1998
-
Alder:
26 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Hege Arntzen, HOKKSUND
-
Oppdretter:
Bjørn Åsmund Vaa, NOTODDEN Psevd: Stall Number
-
Starter:
11
-
1. plass:
0
-
2. plass:
1
-
3. plass:
2
-
Plassering:
1
-
Volte:
(5)19,1M
-
Auto:
(5)17,9aK
-
Premier:
kr 16 194
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2002 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
23,0 g |
0 |
0 |
2003 |
9 |
0 |
1 |
2 |
1 |
17,9ag |
16193 |
16 193 |
2004 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Tom Erga (T) |
Forus Travbane |
|
02 |
2/2510 |
2 |
2 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Øystein Tjomsland (T) |
Forus Travbane |
|
08 |
8/2040 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Peter Norsell (S) |
Årjäng |
|
09 |
7/2140 |
7 |
12 |
|
20,3ag |
0 |
|
G |
0206 |
0 |
0 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Färjestad |
|
09 |
3/1640 |
3 |
8 |
|
17,9ag |
0 |
|
G |
117 |
0 |
0 |
|
|
Peter Norsell (S) |
Färjestad |
|
04 |
8/2140 |
8 |
11 |
|
19,1a |
0 |
|
|
0177 |
0 |
0 |
|
|
Peter Norsell (S) |
Färjestad |
|
04 |
3/2140 |
3 |
4 |
|
19,1 |
3 |
|
|
0214 |
4275 |
4 275 |
|
|
Roland Gøransson (S) |
SVERIGE |
|
05 |
6/2100 |
6 |
23 |
|
21,3 g |
0 |
|
G |
235 |
0 |
0 |
|
|
Tom Horpestad (T) |
Årjäng |
|
06 |
2/2140 |
2 |
6 |
|
19,2 |
0 |
|
|
0148 |
0 |
0 |
|
|
Peter Norsell (S) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
19,2a |
2 |
|
|
0246 |
4000 |
4 000 |
|
|
Tom Horpestad (T) |
Åmål |
|
10 |
9/2080 |
9 |
27 |
|
22,0 |
6 |
|
|
0049 |
1519 |
1 519 |
|
|
Peter Norsell (S) |
Åby |
|
01 |
6/2140 |
6 |
17 |
|
18,1a |
3 |
|
|
0578 |
6399 |
6 399 |
|
|
Fred Blomlie (A) |
Momarken Travbane |
|
08 |
1/2000 |
1 |
1 |
|
br g |
- |
|
G |
0526 |
0 |
0 |
|
|
Stine Therese Solli (A) |
Momarken Travbane |
|
01 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
23,0 g |
0 |
|
G |
0291 |
0 |
0 |
|
|
Per Ludvig Nilsen (T) |
Årjäng |
|
91 |
2/2140 |
2 |
25 |
|
22,6 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |