Status:
Død
Store Høvding (Kaldblods traver)
N-96-0049
- Farge: Brun
- Årgang: 1996
- Kjønn: Vallak
- Eier: Linnea Eggum, BJØRKELANGEN
- Oppdretter: Tove Synøve Kirkenær & Per Kirkenær, AUSTVATN
- Starter: 52
- 1. plass: 14
- 2. plass: 5
- 3. plass: 1
- Plassering: 13
- Volte: (6)*30,3K
- Auto: (6)*26,5aK
- Premier: kr 218 200
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Renee M. Sandersen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 9/2140 | 9 | 9 | M | STR | - | 0 | ||||||
Renee M. Sandersen (T) | Bjerke Travbane | 94 | 1/2160 | 1 | 1 | M | 33,8 | - | P | 0 | |||||
Ole Johnsen (T) | Biri Travbane | 05 | 8/2620 | 8 | 8 | 34,7 g | 0 | G | 0378 | 0 | |||||
Hans Chr. Holm (T) | Bjerke Travbane | 04 | 2/1609 | 2 | 2 | dg | - | 0333 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | dg | - | 0312 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Bjerke Travbane | 05 | 11/2160 | 11 | 11 | 32,8 g | 0 | G | 0633 | 0 | |||||
Hans Chr. Holm (T) | Bjerke Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | dg | - | 0204 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Bjerke Travbane | 92 | 2/2140 | 2 | 2 | 31,7 | - | P | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 10/1700 | 10 | 10 | br a | - | 0094 | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 9/1600 | 9 | 9 | 33,0 | 0 | 0091 | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 05 | 5/1609 | 5 | 5 | 29,9ag | 0 | G | 0113 | 0 | |||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 04 | 9/2000 | 9 | 9 | 29,8a | 6 | 0090 | 1 500 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 07 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,1ag | 0 | G | 0082 | 0 | |||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 08 | 4/1609 | 4 | 4 | 28,1a | 0 | 0136 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 7/1700 | 7 | 7 | 28,8ag | 6 | G | 0061 | 1 500 | |||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 06 | 5/1609 | 5 | 5 | 28,8ag | 2 | G | 0050 | 5 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 3/1700 | 3 | 3 | 29,5ag | 6 | G | 0056 | 1 500 | |||||
Erik Killingmo (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 3/1700 | 3 | 3 | 30,6ag | 4 | G | 0062 | 3 500 | |||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 08 | 8/1609 | 8 | 8 | 30,0ag | 5 | G | 0033 | 2 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Drammen Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 3 | 33,5ag | 0 | G | 0201 | 0 | |||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 04 | 8/2100 | 8 | 8 | 31,8a | 2 | 0043 | 7 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 08 | 3/1609 | 3 | 3 | 29,6a | 1 | 0045 | 20 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 06 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,9a | 5 | 0044 | 2 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 2/1609 | 2 | 2 | 29,4ag | 6 | G | 0028 | 1 500 | |||||
Erik Killingmo (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | 30,4a | 7 | 0044 | 1 500 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 07 | 4/1609 | 4 | 4 | 29,1a | 1 | 0023 | 14 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/1609 | 2 | 2 | 29,4ag | 1 | G | 0014 | 14 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 12/1609 | 12 | 12 | 26,5ag | 1 | G | 0067 | 12 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 32,2a | 4 | 0115 | 3 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 02 | 9/2160 | 9 | 9 | 31,7 | 7 | 0037 | 1 500 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 02 | 11/2020 | 11 | 11 | 31,7 | 2 | 0030 | 6 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 07 | 9/2545 | 9 | 9 | 32,9 | 2 | 0026 | 5 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Magnor Travbane | 04 | 15/2520 | 15 | 15 | 31,8 | 1 | 0029 | 10 000 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 03 | 1/2100 | 1 | 1 | 31,0ag | 4 | G | 0120 | 3 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Drammen Travbane | 02 | 13/2540 | 13 | 13 | 32,2 g | 1 | G | 0151 | 12 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 03 | 4/1609 | 4 | 4 | dg | - | 0079 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 04 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,7a | 0 | 0100 | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 07 | 5/2000 | 5 | 5 | 29,9ag | 0 | G | 0172 | 0 | |||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 02 | 9/2525 | 9 | 9 | 33,1ag | 2 | G | 0053 | 4 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 3/1600 | 3 | 3 | 30,3 r | 1 | R | 0034 | 12 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | dg | - | 0017 | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Biri Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 31,0ag | 1 | G | 0021 | 12 000 | |||||
Erik Killingmo (T) | Magnor Travbane | 02 | 12/1620 | 12 | 12 | 30,8 g | 1 | G | 0039 | 10 000 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Bjerke Travbane | 02 | 3/2140 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 1/2140 | 1 | 1 | 33,7 g | 0 | G | 0069 | 0 | |||||
Trond Skauen (T) | Biri Travbane | 02 | 4/2100 | 4 | 4 | 34,5 g | 0 | G | 0018 | 0 | |||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 5/1609 | 5 | 5 | 32,8a | 1 | 0022 | 14 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | br g | - | G | 0019 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 1/2100 | 1 | 1 | 34,1 | 1 | 0033 | 12 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 37,2 r | 7 | R | 0021 | 1 200 | |||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 11/2120 | 11 | 11 | 33,4 g | 3 | G | 0021 | 3 500 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 10/2120 | 10 | 10 | 35,5 g | 0 | G | 0016 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 35,0 g | 1 | G | 0011 | 10 000 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 12/2020 | 12 | 12 | 33,0 | 1 | 0020 | 5 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 35,4 g | 1 | G | 0083 | 6 000 | |||||
Øystein Bjørnstad (A) | Momarken Travbane | 01 | 2/1600 | 2 | 2 | 46,9 g | 7 | G | 0111 | 1 000 | |||||
Øystein Bjørnstad (A) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2160 | 1 | 1 | 38,1 | - | P | 0 | ||||||
Øystein Bjørnstad (A) | Bjerke Travbane | 96 | 1/1660 | 1 | 1 | 50,2 | - | B | 4 000 | ||||||
Øystein Bjørnstad (A) | Bjerke Travbane | 96 | 2/1680 | 2 | 2 | 46,7 | - | B | 4 000 |