Status:
Død
Rapplan (Kaldblods traver)
N-90-0597
- Farge: Brun
- Årgang: 1990
- Kjønn: Vallak
- Eier: Hans B. Hansen, MELHUS
- Oppdretter: Hans B. Hansen, MELHUS
- Starter: 35
- 1. plass: 6
- 2. plass: 2
- 3. plass: 2
- Plassering: 8
- Volte: (4)29,8M
- Auto: (4)31,5aM
- Premier: kr 124 709
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2140 | 1 | 1 | 33,2 | 0 | 0017 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 91 | 2/1640 | 2 | 2 | 32,1 | - | P | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | br g | - | G | 0066 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 7/2140 | 7 | 7 | 35,9 | 0 | 0037 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2160 | 3 | 3 | 36,3 g | 0 | G | 0035 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | STR | - | 0 | |||||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 1/2600 | 1 | 1 | 34,3ag | 6 | G | 0277 | 1 200 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 01 | 4/2600 | 4 | 4 | 34,4ag | 0 | G | 0058 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 4/2600 | 4 | 4 | 32,7 g | 0 | G | 0183 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Solvalla | 03 | 9/2140 | 9 | 29 | 29,8 g | 0 | G | 0569 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Östersund | 07 | 9/2140 | 9 | 14 | 31,9 | 2 | 0227 | 8 780 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Östersund | 10 | 6/2140 | 6 | 3 | 33,1a | 0 | 0238 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | 34,2a | ## | 0075 | 2 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 31,5a | 2 | 0061 | 40 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 9/1640 | 9 | 9 | 36,5 g | 0 | G | 0045 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 12/2680 | 12 | 12 | 35,6 | 1 | 0035 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 3/1640 | 3 | 3 | br g | - | G | 0028 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 9/2140 | 9 | 9 | 34,8 | 1 | 0022 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Momarken Travbane | 05 | 12/2020 | 12 | 12 | 37,2 g | 0 | G | 0047 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 8/2160 | 8 | 8 | 34,5 | 1 | 0021 | 10 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 8/2140 | 8 | 8 | 35,7a | 5 | 0090 | 10 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 7/2180 | 7 | 7 | 37,9 | 1 | 0027 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 06 | 13/2140 | 13 | 13 | 36,8 g | 0 | G | 0070 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 35,7ag | 5 | G | 0033 | 3 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 07 | 6/2100 | 6 | 6 | 34,8ag | 0 | G | 0073 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Östersund | 07 | 2/2140 | 2 | 14 | 33,6a | 3 | 0192 | 3 329 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 8/2160 | 8 | 8 | 35,5 | 1 | 0048 | 8 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 13/2180 | 13 | 13 | 35,9 g | 0 | G | 0065 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 10/2180 | 10 | 10 | 37,8 g | 5 | G | 0036 | 1 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 10 | 5/2100 | 5 | 5 | dg | - | 0120 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 11/2180 | 11 | 11 | 35,3 g | 0 | G | 0215 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/2140 | 8 | 8 | 34,9 g | 4 | G | 0068 | 3 500 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 14/1680 | 14 | 14 | 38,8 g | 0 | G | 0141 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 10/2180 | 10 | 10 | 38,5 rg | 5 | R | G | 0029 | 1 000 | ||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 38,3ag | 5 | G | 0033 | 6 800 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 1/1640 | 1 | 1 | 38,4 | 1 | 0021 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/2140 | 2 | 2 | 42,9 g | 3 | G | 0022 | 1 100 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 91 | 1/1640 | 1 | 1 | 43,1 | - | P | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 96 | 5/1640 | 5 | 5 | 59,4 | - | B | 3 000 |