Status:
Død
Lady Elma (Varmblods traver)
N-89-5648
- Farge: Svartbrun
- Årgang: 1989
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Ole-Terje Obrestad, LER Psevd: Stall Hotoro
- Oppdretter: Bjørn Handeland-Johan Risa, KLEPPE
- Starter: 35
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 4
- Plassering: 9
- Volte: (4)20,6M
- Auto: (4)17,9aK
- Premier: kr 21 100
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 10 | 8/2160 | 8 | 8 | 26,0 | 0 | 0962 | 0 | ||||||
Noralf P. Brækken (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/2140 | 2 | 2 | 23,1 g | 0 | G | 0141 | 0 | |||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 02 | 8/1640 | 8 | 8 | 22,6 | 0 | 0347 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 92 | 2/1640 | 2 | 2 | 21,6 | - | P | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 01 | 1/1640 | 1 | 1 | dg | - | 0304 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 01 | 9/2160 | 9 | 9 | 23,2 | 0 | 0380 | 0 | ||||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 01 | 4/1640 | 4 | 4 | dist g | 0 | G | 0491 | 0 | |||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 03 | 2/1640 | 2 | 2 | 25,9 g | 0 | G | 0593 | 0 | |||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 07 | 12/1640 | 12 | 12 | 27,0 g | 0 | G | 0000 | 0 | |||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 02 | 1/1640 | 1 | 1 | 21,3a | 5 | 0335 | 1 000 | ||||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 01 | 12/1660 | 12 | 12 | dist g | 0 | G | 0374 | 0 | |||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 03 | 6/2140 | 6 | 6 | 24,1 | 6 | 0812 | 1 000 | ||||||
Julian Andreassen (A) | Leangen Travbane | 02 | 5/1640 | 5 | 5 | 22,3 | 0 | 0276 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 18,8a | 0 | 0714 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 04 | 9/2040 | 9 | 9 | 20,8 | 0 | 9999 | 0 | ||||||
Per Arvid Erga (T) | Forus Travbane | 05 | 2/2510 | 2 | 2 | 21,7a | 0 | 0352 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 03 | 3/2040 | 3 | 3 | 21,0 | 0 | 0132 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Sørlandets Travpark | 11 | 1/1609 | 1 | 1 | 17,9a | 3 | 0044 | 2 000 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 09 | 8/1600 | 8 | 8 | 18,7a | 0 | 0854 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 07 | 8/2060 | 8 | 8 | 20,9 | 3 | 0212 | 1 100 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 02 | 7/1600 | 7 | 7 | 20,9a | 0 | 0201 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 10 | 8/2060 | 8 | 8 | 20,6 | 5 | 0036 | 600 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 04 | 8/2040 | 8 | 8 | 20,4a | 0 | 0567 | 0 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 9/1609 | 9 | 9 | 19,1a | 4 | 0154 | 1 500 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 8/2140 | 8 | 8 | 21,6ag | 0 | G | 0678 | 0 | |||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 01 | 2/2040 | 2 | 2 | 19,1a | 6 | 0468 | 1 500 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 08 | 10/2060 | 10 | 10 | 22,9 g | 0 | G | 0238 | 0 | |||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 07 | 7/2040 | 7 | 7 | 20,3a | 3 | 0060 | 2 200 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Forus Travbane | 02 | 8/2040 | 8 | 8 | 20,7 | 5 | 0089 | 1 000 | ||||||
Bjørn Larsen (T) | Bergen Travpark | 01 | 6/2100 | 6 | 6 | 22,6 g | 4 | G | 0058 | 1 600 | |||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 23,2 | 2 | 0036 | 3 500 | ||||||
Ove Wassberg (T) | Forus Travbane | 08 | 9/2040 | 9 | 9 | 23,2 | 3 | 0109 | 1 100 | ||||||
Frode Espeland (A) | Bergen Travpark | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 21,9 | 5 | 0117 | 2 000 | ||||||
Frode Espeland (A) | Forus Travbane | 10 | 3/2040 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Frode Espeland (A) | Forus Travbane | 03 | 5/2040 | 5 | 5 | br g | - | G | 0193 | 0 | |||||
Frode Espeland (A) | Forus Travbane | 09 | 2/1600 | 2 | 2 | 21,7 | 6 | 0083 | 1 000 | ||||||
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 10/1640 | 10 | 10 | 21,8 | 0 | 0079 | 0 | ||||||
Frode Espeland (A) | Forus Travbane | 93 | 3/1600 | 3 | 3 | 20,9 | - | P | 0 | ||||||
Ole A. Natland (A) | Forus Travbane | 96 | 9/1640 | 9 | 9 | 30,7 | - | B | 5 000 |