Status:
Død
Spit Christina (Varmblods traver)
N-89-5296
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1989
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Thomas Tvedt, SKIEN
-
Oppdretter:
Asmund Spiten, KONGSBERG
-
Starter:
45
-
1. plass:
3
-
2. plass:
7
-
3. plass:
3
-
Plassering:
12
-
Volte:
(4)17,8K
-
Auto:
(6)17,3aK
-
Premier:
kr 61 850
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1991 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
5000 |
5 000 |
1992 |
7 |
0 |
2 |
0 |
3 |
19,6 |
11750 |
11 750 |
1993 |
18 |
3 |
5 |
2 |
4 |
17,7a |
42700 |
42 700 |
1994 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19,4a |
0 |
0 |
1995 |
17 |
0 |
0 |
1 |
5 |
17,3a |
7400 |
7 400 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Ulrika Stenman (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
20,2 |
6 |
|
|
0329 |
600 |
600 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
7/1700 |
7 |
7 |
|
23,9 g |
0 |
|
G |
0186 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
9/1600 |
9 |
9 |
|
19,1a |
0 |
|
|
0465 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
6/1609 |
6 |
6 |
|
17,3a |
0 |
|
|
0086 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
20,2 |
3 |
|
|
0541 |
2200 |
2 200 |
|
|
Frode Hamre (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
24,6 g |
4 |
|
G |
0068 |
1800 |
1 800 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
20,8 |
0 |
|
|
0330 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
7/2120 |
7 |
7 |
|
19,1 |
4 |
|
|
0116 |
800 |
800 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
18,8 |
4 |
|
|
0847 |
800 |
800 |
|
|
Pål Sem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
18,6a |
0 |
|
|
0097 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Drammen Travbane |
|
08 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
g0 g |
0 |
|
G |
0430 |
0 |
0 |
|
|
Pål Sem (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
dist g |
0 |
|
G |
0818 |
0 |
0 |
|
|
Pål Sem (T) |
Sørlandets Travpark |
|
01 |
11/1660 |
11 |
11 |
|
20,2 |
0 |
|
|
0064 |
0 |
0 |
|
|
Pål Sem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
19,6 |
6 |
|
|
0863 |
1200 |
1 200 |
|
|
Pål Sem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
18,9a |
0 |
|
|
1244 |
0 |
0 |
|
|
Pål Sem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
0278 |
0 |
0 |
|
|
Pål Sem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
8/1600 |
8 |
8 |
|
22,8ag |
0 |
|
G |
0127 |
0 |
0 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
20,5 |
0 |
|
|
0186 |
0 |
0 |
|
|
Frode Hamre (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
19,4a |
0 |
|
|
0746 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
24,9a |
0 |
|
|
0772 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
92 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
20,5 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
24,7 g |
0 |
|
G |
0125 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
23,8 |
0 |
|
|
0044 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
18,1a |
3 |
|
|
0025 |
3500 |
3 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
21,3 |
5 |
|
|
0125 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
19,1a |
2 |
|
|
0016 |
3000 |
3 000 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
17,9a |
2 |
|
|
0016 |
3000 |
3 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
13/1620 |
13 |
13 |
|
19,6 |
2 |
|
|
0025 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
19,2a |
1 |
|
|
0023 |
7000 |
7 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
19,7 |
2 |
|
|
0050 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
17,8 |
3 |
|
|
0039 |
2000 |
2 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
07 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
20,4a |
0 |
|
|
0119 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
2/1640 |
2 |
2 |
|
18,7 |
5 |
|
|
0142 |
1000 |
1 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
14/2120 |
14 |
14 |
|
20,2 |
7 |
|
|
0079 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
19,2a |
5 |
|
|
0020 |
1200 |
1 200 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
17,7a |
2 |
|
|
0034 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
10 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
20,1a |
1 |
|
|
0020 |
5000 |
5 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
18,5a |
1 |
|
|
0062 |
5000 |
5 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
14/2120 |
14 |
13 |
|
26,0 g |
0 |
|
G |
0128 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
19,6 |
4 |
|
|
0280 |
1250 |
1 250 |
|
|
Petter Glittum (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
22,5 g |
0 |
|
G |
0121 |
0 |
0 |
|
|
Per Ludvig Nilsen (T) |
Momarken Travbane |
|
06 |
1/2000 |
1 |
1 |
|
21,0 |
4 |
|
|
0067 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
20,8 |
0 |
|
|
0181 |
0 |
0 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
20,9 |
4 |
|
|
0027 |
1500 |
1 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
07 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
20,6 |
2 |
|
|
0039 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
22,3 |
2 |
|
|
0049 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
92 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
21,8 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Geir Kihle (T) |
Drammen Travbane |
|
96 |
7/1740 |
7 |
7 |
|
31,5 |
- |
|
|
B |
5000 |
5 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |