Status:
Død
Aralill (Kaldblods traver)
N-89-0306
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1989
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Helge Tøftum, KOLBU
- Oppdretter: Asbjørn Lervik, AREMARK
- Starter: 12
- 1. plass: 2
- 2. plass: 0
- 3. plass: 1
- Plassering: 7
- Volte: (4)37,6M
- Auto: (4)33,8aK
- Premier: kr 26 950
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Lervik (A) | Drammen Travbane | 92 | 3/1720 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 03 | 9/2000 | 9 | 9 | br arg | - | R | G | 0087 | 0 | ||||
Asbjørn Lervik (A) | Bjerke Travbane | 03 | 13/2160 | 13 | 13 | 38,4 rg | 0 | R | G | 0529 | 0 | ||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 03 | 4/1600 | 4 | 4 | 34,9arg | 6 | R | G | 0038 | 1 000 | ||||
Asbjørn Lervik (A) | Drammen Travbane | 01 | 9/1700 | 9 | 9 | 33,8ag | 4 | G | 0122 | 1 500 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 01 | 6/2000 | 6 | 6 | 34,3ag | 5 | G | 0076 | 5 000 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Drammen Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | 34,5ag | 4 | G | 0092 | 3 500 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Bjerke Travbane | 08 | 6/1609 | 6 | 6 | 35,8ag | 3 | G | 0272 | 3 500 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 04 | 8/2000 | 8 | 8 | 38,0 | 1 | 0043 | 5 000 | ||||||
Asbjørn Lervik (A) | Drammen Travbane | 01 | 10/2120 | 10 | 10 | 37,6 g | 4 | G | 0525 | 1 250 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 01 | 11/2020 | 11 | 11 | 40,5 g | 7 | G | 0051 | 1 000 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Bjerke Travbane | 10 | 6/2140 | 6 | 6 | 40,8 rg | 9 | R | G | 0061 | 1 200 | ||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 08 | 4/2000 | 4 | 4 | 38,3 r | 1 | R | 0111 | 4 000 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 92 | 7/2000 | 7 | 7 | 46,5 | - | P | 0 | ||||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 95 | 11/1620 | 11 | 11 | 51,0 r | - | R | B | 0 | |||||
Asbjørn Lervik (A) | Momarken Travbane | 96 | 1/1600 | 1 | 1 | 54,8 r | - | R | B | 0 |