Status:
Død
Hilton Chateau (Varmblods traver)
N-88-6025
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1988
- Kjønn: Hingst
- Eier: Ola Husby, FANNREM Psevd: Stall Look
- Oppdretter: Ola Husby-Simon Husby, FANNREM
- Starter: 33
- 1. plass: 4
- 2. plass: 2
- 3. plass: 2
- Plassering: 7
- Volte: (4)*19,9M
- Auto: (3)20,1aK
- Premier: kr 44 350
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per Oleg Midtfjeld (T) | Leangen Travbane | 02 | 7/2160 | 7 | 7 | dg | - | 0170 | 0 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 06 | 8/2140 | 8 | 8 | dg | - | 0128 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 06 | 6/2140 | 6 | 6 | 21,6 g | 0 | G | 0043 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2140 | 1 | 1 | 22,4 g | 3 | G | 0030 | 1 750 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 06 | 8/2140 | 8 | 8 | dg | - | 0115 | 0 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 05 | 4/1640 | 4 | 4 | 22,3 g | 4 | G | 0043 | 1 250 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2140 | 1 | 1 | 21,8 | 1 | 0093 | 6 000 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/1640 | 10 | 10 | 26,1 g | 0 | G | 0046 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 11/2180 | 11 | 11 | dg | - | 0034 | 0 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 7/1640 | 7 | 7 | 22,4 | 1 | 0059 | 6 000 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 05 | 3/2140 | 3 | 3 | 23,7ag | 7 | G | 0153 | 1 200 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0019 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | 20,3 | 1 | 0092 | 6 000 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 04 | 7/2140 | 7 | 7 | 19,9 | 1 | 0354 | 6 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | dg | - | 0053 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 23,6 g | 4 | G | 0021 | 800 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 21,2 g | 6 | G | 0071 | 600 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2640 | 1 | 1 | 22,5 | 0 | 0062 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 9/1660 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Atle Hamre (T) | Bjerke Travbane | 07 | 10/2160 | 10 | 10 | 23,2 g | 0 | G | 0113 | 0 | |||||
Atle Hamre (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 15/2140 | 15 | 15 | 21,0 | 5 | 0132 | 1 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 92 | 1/2140 | 1 | 1 | 25,4 g | - | G | P | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 14/2160 | 14 | 14 | br g | - | G | 0048 | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | dg | - | 0102 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 10/1640 | 10 | 10 | dist g | 0 | G | 0070 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 13/2160 | 13 | 13 | 21,6 | 3 | 0107 | 2 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 07 | 10/2160 | 10 | 10 | 22,4 | 4 | 0108 | 1 250 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | 20,1a | 2 | 0040 | 7 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | dg | - | 0869 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 01 | 8/2140 | 8 | 8 | 27,4 g | 0 | G | 0238 | 0 | |||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 07 | 4/2140 | 4 | 4 | 24,0 g | 8 | G | 0071 | 1 000 | |||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | 21,6 | 2 | 0150 | 2 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0161 | 0 | ||||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 09 | 9/1640 | 9 | 9 | br g | - | G | 0709 | 0 | |||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/2140 | 6 | 6 | dg | - | 0320 | 0 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 92 | 3/1640 | 3 | 3 | 29,5 | - | P | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 92 | 2/1640 | 2 | 2 | dg | - | N | 0 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 99 | 4/1640 | 4 | 4 | 33,7 | - | B | 5 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 97 | 4/1640 | 4 | 4 | 34,4 g | - | G | B | 5 000 |