Status:
Død
Bynes Glupa (Kaldblods traver)
N-88-0698
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1988
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Olaf Olsen-Johan Graneggen, BOSBERG
- Oppdretter: Ole L. Engen, SPONGDAL
- Starter: 13
- 1. plass: 1
- 2. plass: 0
- 3. plass: 0
- Plassering: 6
- Volte: (4)37,6K
- Auto: (3)42,4aM
- Premier: kr 11 100
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0307 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | 38,8 | 4 | 0036 | 1 250 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 5/1640 | 5 | 5 | 40,7 g | 0 | G | 0033 | 0 | |||||
Lars Gunnar Dahl (A) | Leangen Travbane | 01 | 2/2140 | 2 | 2 | 39,4 | 1 | 0047 | 5 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/1640 | 8 | 8 | 42,6 g | 5 | G | 0046 | 1 000 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/1640 | 2 | 2 | 41,4 g | 5 | G | 0042 | 600 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/1640 | 8 | 8 | 37,6 | 4 | 0399 | 1 250 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 8/1640 | 8 | 8 | 37,9 | 6 | 0101 | 1 000 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/1640 | 3 | 3 | 42,6 g | 0 | G | 0181 | 0 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 02 | 2/1640 | 2 | 2 | 46,8 g | 0 | G | 0078 | 0 | |||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 01 | 4/1640 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 01 | 6/1640 | 6 | 6 | 47,7ag | 8 | G | 0614 | 1 000 | |||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 42,4ag | 0 | G | 0642 | 0 | |||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 45,5 g | 0 | G | 0719 | 0 | |||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 91 | 8/1640 | 8 | 8 | 48,3 | - | P | 0 | ||||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 96 | 2/1640 | 2 | 2 | 64,4 | - | B | 5 000 | ||||||
Ole L. Engen (A) | Leangen Travbane | 98 | 4/1640 | 4 | 4 | 64,6 | - | B | 5 000 |