Status:
Død
Mr. Nobody (Varmblods traver)
N-86-6057
- Farge: Brun
- Årgang: 1986
- Kjønn: Vallak
- Eier: Tore Samuelsen, SPYDEBERG
- Oppdretter: Tore Samuelsen, SPYDEBERG
- Starter: 30
- 1. plass: 2
- 2. plass: 2
- 3. plass: 3
- Plassering: 8
- Volte: (4)20,0M
- Auto: (5)18,9aK
- Premier: kr 40 375
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nina Bakken (A) | Bjerke Travbane | 08 | 6/1609 | 6 | 6 | 21,0ag | 7 | G | 0139 | 1 000 | |||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 07 | 10/2140 | 10 | 10 | 22,6 g | 0 | G | 0249 | 0 | |||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | 20,0 | - | P | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 08 | 9/1609 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Petter Glittum (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 24,8ag | 0 | G | 0083 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 5/1600 | 5 | 5 | 18,9ag | 0 | G | 0022 | 0 | |||||
Jens-Arild Johannessen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 21,5ag | 3 | G | 0061 | 2 200 | |||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | 20,1 g | - | G | P | 0 | |||||
Jan Risa (A) | Bjerke Travbane | 09 | 9/2160 | 9 | 9 | 22,6 g | 0 | G | 0061 | 0 | |||||
Jan Risa (A) | Bjerke Travbane | 09 | 11/1660 | 11 | 11 | 20,2 g | 4 | G | 0121 | 3 000 | |||||
Jan Risa (A) | Drammen Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | 22,1a | 1 | 0069 | 3 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 2 | 25,0 g | 7 | G | 0028 | 600 | |||||
Jan Risa (A) | Momarken Travbane | 10 | 2/1600 | 2 | 2 | 20,4ag | 0 | G | 0093 | 0 | |||||
Jan Risa (A) | Momarken Travbane | 04 | 16/2020 | 16 | 15 | 22,1 | 4 | 0222 | 2 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 08 | 8/2545 | 8 | 8 | br g | - | G | 0304 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 02 | 13/2160 | 13 | 13 | 24,7 g | 0 | G | 0136 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 03 | 11/2120 | 11 | 11 | 21,9 g | 0 | G | 0269 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 12/2100 | 12 | 12 | 20,0ag | 0 | G | 0245 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 02 | 14/2180 | 14 | 14 | 20,0 | 4 | 0119 | 3 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 02 | 6/1600 | 6 | 6 | 19,4ag | 4 | G | 0091 | 2 000 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 02 | 11/2000 | 11 | 11 | 20,5a | 3 | 0164 | 2 500 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 91 | 7/1600 | 7 | 7 | 22,7 g | - | G | P | 0 | |||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 03 | 12/2000 | 12 | 11 | br ag | - | G | 0082 | 0 | |||||
Arne Auestad (T) | Drammen Travbane | 02 | 5/2120 | 5 | 5 | br g | - | G | 0111 | 0 | |||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 08 | 6/1600 | 6 | 6 | 22,1ag | 0 | G | 0111 | 0 | |||||
Arne Auestad (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 21,9 g | 0 | G | 0022 | 0 | |||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 07 | 14/2020 | 14 | 14 | 22,0 | 1 | 0064 | 10 000 | ||||||
Arne Auestad (T) | Biri Travbane | 05 | 6/2100 | 6 | 6 | 20,3a | 0 | 0212 | 0 | ||||||
Arne Auestad (T) | SVERIGE | 07 | 2/2140 | 2 | 15 | dg | - | 0048 | 0 | ||||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 07 | 10/2100 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 09 | 12/2020 | 12 | 12 | 20,7 | 2 | 0056 | 2 500 | ||||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 09 | 13/2160 | 13 | 13 | 21,2 | 3 | 0187 | 3 500 | ||||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 01 | 3/2000 | 3 | 3 | 23,7 g | 2 | G | 0038 | 2 500 | |||||
Arne Auestad (T) | SVERIGE | 08 | 1/2140 | 1 | 2 | 23,5 g | 6 | G | 0087 | 1 075 | |||||
Arne Auestad (T) | Biri Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,2 g | 7 | G | 0041 | 1 500 | |||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 92 | 5/1640 | 5 | 5 | 24,4 | - | P | 0 | ||||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 98 | 3/1600 | 3 | 3 | 31,9 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 96 | 5/1600 | 5 | 5 | 30,7 | - | B | 5 000 | ||||||
Arne Auestad (T) | Bjerke Travbane | 96 | 6/1600 | 6 | 6 | 29,8 | - | B | 5 000 |