Status:
Død
Nordby Svarta (Kaldblods traver)
N-86-0878
- Farge: Svart
- Årgang: 1986
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Jan Arne Sebuødegård, FAGERNES
- Oppdretter: William Georg Sverdrup, VINTERBRO
- Starter: 12
- 1. plass: 1
- 2. plass: 0
- 3. plass: 1
- Plassering: 1
- Volte: (8)34,5M
- Auto:
- Premier: kr 9 800
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 10 | 14/1720 | 14 | 14 | 39,1 g | 0 | G | 0382 | 0 | |||||
Hans Jørgen Eggen (S) | Biri Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 7 | dg | - | 0025 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 40,3 g | 0 | G | 0111 | 0 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 5/2000 | 5 | 5 | 34,8 g | 0 | G | 0098 | 0 | |||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | 34,5 | 4 | 0046 | 1 800 | ||||||
Frank Hauge (A) | Biri Travbane | 08 | 9/2120 | 9 | 9 | br g | - | G | 0758 | 0 | |||||
Jan Arne Flor (T) | Biri Travbane | 09 | 14/2140 | 14 | 14 | dg | - | 0111 | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 35,3 g | 0 | G | 0106 | 0 | |||||
Frank Hauge (A) | Biri Travbane | 93 | 2/1600 | 2 | 2 | 38,7 | - | P | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 7/2120 | 7 | 7 | 40,9 rg | 0 | R | G | 0099 | 0 | ||||
Espen A. Schem (T) | Drammen Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 4 | 39,4 | 1 | 0066 | 6 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Momarken Travbane | 01 | 2/2000 | 2 | 2 | br g | - | G | 0161 | 0 | |||||
Espen A. Schem (T) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 40,9 | 3 | 0043 | 2 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2140 | 1 | 1 | 39,4 | - | P | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 96 | 6/1620 | 6 | 6 | 54,5 | - | B | 5 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 97 | 2/1600 | 2 | 2 | 58,3 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 95 | 9/1620 | 9 | 9 | 56,4 | - | B | 5 000 |